Gå til innhold

skal ha nytt skjermkort 2100 til disposisjon!

Zjaxy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærlig talt så lurer jeg sjølv på hvor mye bytte av vifte hjelper.. Har aldri fått noe klart svar på det.. Men det hjelper neppe i samme grad som vannkjøling..

6800 LE er greit valg det.. Men er noen som har problemer med å åpne alle pipes'a har jeg hørt.. ;)

Lenke til kommentar
hei!

Har tenkt litt på Geforce 6800le

men vilken produsent bør jeg bestille?

også en ting til!: Visst jeg skal softmodde det? lever det et mye farligre og kortere liv da?

:w00t:

hvis du ikke bytter kjøling så ja..

Jeg har ikke merket noen forskjell på temperaturen før og etter åpning. Ingen grunn til ny kjøling for softmodding.

Lenke til kommentar
hei!

også en ting til!: Visst jeg skal softmodde det? lever det et mye farligre og kortere liv da?

Jeg har ikke merket noen forskjell på temperaturen før og etter åpning. Ingen grunn til ny kjøling for softmodding.

åpning av pipelines endrer ikke noe tempratur.. men når du begynner å klokke minne og kjernen så vil tempraturen øke.. :yes:

Lenke til kommentar
hei!

åpning av pipelines endrer ikke noe tempratur.. men når du begynner å klokke minne og kjernen så vil tempraturen øke.. :yes:

Vel, tempen øker nok jo, for det må gis mer strøm til de ekstra pipelines som er åpnet for at de skal funke, derfor også mere varme :)

Lenke til kommentar

Det er sant, men siden han bare nevnte softmodding så tenkte jeg på åpning av pipelines ;)

Lenke til kommentar

Det er sant, men siden han bare nevnte softmodding så tenkte jeg på åpning av pipelines ;)

softmodding er jo som regel ikke åpning av pipes.. eller bommer jeg? softmodding = klokking med programmer som f.eks rivatuner / ati tool osv osv.. modding( hardmodding) åpning av pipes / flashing av bios ? er det ikke? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...