værdama Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hei, jeg ønsker meg halo2 til x-box til jul og x-box live men koster ikke x-box live penger i måneden? hvor mye koster det i måneden? og forsesste njeg har en chippet x-box kommer jeg til og bli bannet da? takk for svar! HALO 2 Lenke til kommentar
Tim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hei, jeg ønsker meg halo2 til x-box til jul og x-box live men koster ikke x-box live penger i måneden? hvor mye koster det i måneden? og forsesste njeg har en chippet x-box kommer jeg til og bli bannet da? takk for svar! HALO 2 Det koster vel 100kr eller noe for Xbox live, er ikke sikker. Du blir nok ikke bannet for å chippe boxen din, men du får ikke connecta med mindre du har en chip som støtter LIVE funksjonen. Les om chippen du har ved å søke på google eller si hvilken chip det er.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Mener at det koster kr 59,- i månden, eller kr 500,- i året med live. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvis du skal kjøpe den derre Xbox LIVE kit pakka så får du 12 måner gratis abb. etter det koster det Koster det 59,- kroner månen eller 500,- kroner år'e EDIT: har nettopp kjøpt meg LIVE sjø. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvis du har modifisert xbox så anbefaler jeg heller xlink kai. da kan du spille spill fra hardisken! Derfor bruker ikke jeg Xbox LIVE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå