Playmofetish Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Moren min skal bytte kontor nå i jula/januar, og tenker da og oppgradere datautstyret litt. Selve maskinen vil bli litt senere, så det trenger vi ikke tenke på, det bygger jeg til henne. Men i første omgang ønsker hun å kjøpe seg en flatskjerm og en multifunksjonsskriver før nyttår, så hun kan sette dette på skatten osv.. Hun trenger en 17" LCD-skjerm som er god å se på, til under 3500,-. DVI er ikke et must, men kunne jo være greit da det skal gi litt klarere bilde og lettere instilling av selve bildeplasseringen(?) Hun kommer ikke til å sitte lenge foran skjermen, max en time pr dag, men det hadde jo vært kjekt med en god skjerm for det. Noen som har en anbefaling når det gjelder skjerm? Jeg har sett litt på testvinneren her på hw, CTX S762G. Noen andre forslag? Når det gjelder multifunksjonsskriver, trenger hun å kunne kopiere litt beskjedent, samt å ta max 50 utskrifter i mnd. Ganske liten bruk her også. Trenger egentlig ikke fargeskriver i det hele tatt, men en kombinert skriver/scanner/kopimaskin kunne være greit. Noen som har noe å anbefale der? Har sett på en rekke Epson-modeller til under/lik 2000,- så det er greit å holde prisen under 2k. Aller sist hadde vært fint om disse varene fantes hos Norek/Komplett, hvis noen har noe å komme med. På forhånd takk! Edit: Har nå bestemt meg for en Eizo L550K som LCD-skjerm Endret 6. desember 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Når det gjelder multifunksjonsskriver, trenger hun å kunne kopiere litt beskjedent, samt å ta max 50 utskrifter i mnd. Ganske liten bruk her også. Trenger egentlig ikke fargeskriver i det hele tatt, men en kombinert skriver/scanner/kopimaskin kunne være greit. Hei, Mht multifunktions skriver - da har Rimi et tilbud på en HP-multi til 750,- kr.. Husker ikke modelnavnet i farten. Ja - helt alvorligt - den vil passe fint til din mamas behov. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Eizo L550K har jeg hørt er et godt alternativ når det gjelder lcd, god fargegejengivelse og automatisk innstilling av bildet kostet 3 lapper sist jeg sjekket Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har nok bestemt meg for L550K ja, virker som en god skjerm til tross for en litt rar fot/dårlige justeringsmuligheter. Så takk jhsveli! Men multiprinter er jeg fortsatt litt usikker på. Jeg tror ikke jeg kommer til å satse på en printer fra Rimi, da jeg bestiller dette gjennom jobben min, og er da helt sikker på hva jeg får (i forhold til Rimi). Jeg har sett på en rekke Epson-modeller. CX5400, CX6000 et eller annet og billigere igjen. 15 sider per minutt i vanlig svartskrift, går det treigt?? Ser at de dyrere modellene har 18 og 22 sider per minutt, hvor stort irritasjonsmoment er dette? Setter pris på svar Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har nok bestemt meg for L550K ja, virker som en god skjerm til tross for en litt rar fot/dårlige justeringsmuligheter. Så takk jhsveli! Men multiprinter er jeg fortsatt litt usikker på. Jeg tror ikke jeg kommer til å satse på en printer fra Rimi, da jeg bestiller dette gjennom jobben min, og er da helt sikker på hva jeg får (i forhold til Rimi). Jeg har sett på en rekke Epson-modeller. CX5400, CX6000 et eller annet og billigere igjen. 15 sider per minutt i vanlig svartskrift, går det treigt?? Ser at de dyrere modellene har 18 og 22 sider per minutt, hvor stort irritasjonsmoment er dette? Setter pris på svar Hei, Med et behov på 50 utskrifter i måneden - kan jeg ikke se, der sku opstå noget irritasjonsmoment her! Alt er tregt hvis man har travlt. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå