Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Prosjekt EX Case

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OPPDATERT 19.06

Prosjekt Exlusive Case

Her kommer en ny tråd i serien av prosjekter fra min side. Denne blir derimot ikke billig i mange øynes, men jeg skal få den så billig så mulig seff. Det er materialen som har skylden for dette. Men her kommer noen løsninger på dette som gjør det billigere enn det ser ut..

Som noen av dere vet som har fulgt med på mine prosjekter, så er ikke alt samlet inne i "kassa". Fortiden så står vannkjølinga mi i ei melkekasse ved siden av Addtronics kabinettet mitt.

Siden kabinettet mitt er litt dyrt, så var casemod uaktuelt. Planen har hele tiden vært og bygd ett nytt kabinett. Men hvilket design?

Jeg har nå vært hjemme en tur og sveisa ramma til kabinettet. Siden jeg er pirkete og alt skal være 100% bra, så tok det meg 6timer å mekke ramma. Men resultatet blir bra til fremtidig bygging:)

http://home.no.net/rwteroy/hw/ex1.jpg

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-06-22 23:47 ]

Lenke til kommentar

Med de målene burde du få plass til det meste.

Ellers, så burde du bruke et material som ikke blir misfarget over tid.

Hvis du hadde hatt mange penger kunne du fått et CNC-freseri til å frese ut kabinettet av én enkel blokk. Det ville blitt stilig...

Tygndepunktet burde kanskje ligge i bånn slik at kassa ikke "kan" velte.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-20 16:14, CFD skrev:

Du må tenke på modembrukerne vetu.

Ikke legge ut bilder direkte på forumet.

JEg synes det er bedre å lese tråder som bildene ligger direkte i tråden, hater å trykke på linken.

Å frese ett kabinett er vel heller en dårlig ide, tenkt hvor tungt det hadde blitt..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 21:20, SirHartge skrev:

Quote:

Den 2002-06-20 16:14, CFD skrev:

Du må tenke på modembrukerne vetu.

Ikke legge ut bilder direkte på forumet.

JEg synes det er bedre å lese tråder som bildene ligger direkte i tråden, hater å trykke på linken.

Å frese ett kabinett er vel heller en dårlig ide, tenkt hvor tungt det hadde blitt..

Vis vi vanlige folk gjør det samme blir vi jo neste hengt. moderatoren fjerner bilder og legger eventuelt en link til bilde.

jeg syns det ikke skalvære noe forkjell mellom vanlige brukere og moderatoretorer. Det kan svekke din troverdighet og kan gjøre at folk driter i reglene som dere har satt opp.

btw d bør få god plass der. Hva har du laget ramma av? Aliminium, stål? Den så tung ut.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 22:10, Bøgge Bakken skrev:

Vis vi vanlige folk gjør det samme blir vi jo neste hengt. moderatoren fjerner bilder og legger eventuelt en link til bilde.

jeg syns det ikke skalvære noe forkjell mellom vanlige brukere og moderatoretorer. Det kan svekke din troverdighet og kan gjøre at folk driter i reglene som dere har satt opp.

JEg har aldri (tror jeg)pirket på bilder på størrelse med 800*600. Men siden det er så mye pes om det, så skal jeg linke til bildene i stedet. Likt skal være likt.

Ramma er laget av vinkelstål 25*3mm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...