kayli Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Fikk melding om å kontakte systemansvarlig (går ut fra det er meg ). Det står MASSE og bl.a. noe feil med nv4_mini.sys. da jeg skulle spille på mitt pcspill. Får den ikke hver gang. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) RAM? Edit: kjør en memtest Endret 5. desember 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Hmm, overklokket noe? Nylig installert skjermkort eller lignende? Hvis det skjer i flere spill/programmer, så det ikke er noe programvarefeil, høres det ut som om noe av din maskinvare er ustabil. Men si heller mer om hva du har av maskinvare, eller beskriv problemet nærmere. Du kan jo også først som sist legge til informasjon om PCen din i din egen profil, så du slipper å skrive opp spesifikasjoner hver gang du vil ha hjelp til noe. Endret 5. desember 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Googla litt jeg http://www.techsupportforum.com/archive/in...hp/t-10418.html Lenke til kommentar
kayli Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Husker ikke alt som sto der. Noe noterte jeg opp; nv4_mini.sys, address; f64045E4, base at F639C000, datestamp 40f6d849. Gresk for meg. Må sjekke opp data om maskin. Slikt husker ikke jeg Lenke til kommentar
kayli Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Når jeg skal skrive opp min maskinvare, hva skal stå? Navnet på hovedkort, skjermkort osv? Lenke til kommentar
kayli Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 ongabonga, hvordan kjører jeg en memtest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå