opticus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg fatter ikke samfunnet klarer funke med så jævlig mange dumme mennesker rundt omkring, da mener jeg ikke dumme som i slemme, men dumme som i mindre intelligente... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Finnes noen lure også. Tror jeg. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Man må ikke alltid vite alt. Man kan komme langt med uvitenhet og dårlig inteligens, men så skal det være sagt at mennesker har mye høyere "inteligens" enn alle andre skapninger på jorden. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 En eller annen fyr sa en gang at forskjellen på intelligens og dumskap er at det er grenser for hvor smart en kan bli. Har du ikke hatt matte på skolen? Negativ og negativ gir positiv, derfor fungerer verden Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg føyde meg til rekken av idoter lørdag natt f.eks. Det er rart hvor fort en går fra C++ programmerer til dust. Det er noen som det er helt utrolig at klarer å puste, "Hvis jeg vil slå ned han der, så må vel jeg få lov til det?" - Idiot "Han har også en bror" - Kjøtthue Disse to er yndlingene mine blant idiotutsagn, som har med en slosskamp jeg var involvert i (ufrivillig) for noen uker siden. Hadde de vært i sammenheng, så ville de sikkert vært litt bedre. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Maaaange dumme folk... Men folk er jo seg selv da...å kanskje det ikke er så dumt, hadde vært utrolig kjedelig om alle hadde vært smart:P Da hadde vi ikke hadd folk å flirt av engang... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har du ikke hatt matte på skolen? Negativ og negativ gir positiv, derfor fungerer verden Så sannt så sannt Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 det er egentli et jævli bra spørsmål siden nesten alle folk er idioter. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Denne tråden stenges og husk hvis dere skulle spørre hvorfor: En dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg