B.H.H Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Skal ha med 1 gb ram til ca 1500kr Det skal brukes sammen med abit nf7-s v.2.0 og senere med et a64 oppsett når jeg får nok penger til det Noen som vet om disse er bra?? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 fant nettop disse corsair brikkene, de var ikke så veldig dyre men virket ganske bra Noen som har prøvd dem? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det er gode brikker dette, men og huske at timingen ikke er så værst heller Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 noen som vet om disse vil kjøre bra sammen med Corsair XMS 3200LL?? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Brikkene du valgte i første post ville være supre, har selc hatt Geil og har ingenting vondt å meine om de. Geil er kvalitet og stabilitet, samtidig som de er konkurransedyktige. Brikkene brude fungere med Corsair 3200LL , men har du streng tatt bruk for mer enn 1GB med ram? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 har egentlig ikke bruk for mer en 1gb da men jeg tenkte å bruke en av corsair brikkene jeg har fra før i tilegg Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 har egentlig ikke bruk for mer en 1gb da men jeg tenkte å bruke en av corsair brikkene jeg har fra før i tilegg Jaja,da skulle det gå fint det. Lykke til videre da! Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 har egentlig ikke bruk for mer en 1gb da men jeg tenkte å bruke en av corsair brikkene jeg har fra før i tilegg Jaja,da skulle det gå fint det. Lykke til videre da! takker, tror det blir corsair brikkene jeg siden jeg har veldig god erfaring med corsair fra før Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 kjøpte netopp disse brikkene http://komplett.no/k/ki.asp?sku=118737&cks=PRL er fornøyd med dem så langt Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 SKal du gå over til a64 system så dette er en meget bra investering : http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...rdwarePrisguide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå