anono1123 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva er det beste spill et PCI skjermkort på 128mb kan klare? Har ikke AGP plass.... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Diablo2? Hvordan er resten av oppsettet ditt da? Siden du ikke har AGP regner jeg med at CPU/HK/minne kanskje ikke er av det aller nyeste heller? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kommer helt an på hva du har av andre maskinvare komponenter i maskina di, men jeg ville nok ikke ha forventet allverden. Likevel, det går jo fint an skru ned detaljenivå og slikt på de fleste spill idag. Vanskelig spørsmål å svare på, prøv deg frem. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Warcraft 3 burde gå greit. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Nei, skal kjøpe ny data....1ghz/128mb ram osv, ikke mye å skryte av akkurat! har jo en anna pc som er mye bedre(den har AGP) Lenke til kommentar
opticus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nei, skal kjøpe ny data....1ghz/128mb ram osv, ikke mye å skryte av akkurat! har jo en anna pc som er mye bedre(den har AGP) ikke for å være frekk, men du ikke vurdert å spille med den som er bedre i stedenfor den som er dårlig da? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 jo, har det ja!!!! men bruker den bare på de største spillan mine, har tenkt å instalere the sims 2 å sette denne maskina på et lite rom, hehe, må jo ha mere ram på dæn hær, årdnes lett :] Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Et grafikkort som sitter i en PCI-port vil ikke fungere på samme viset som hvis det ca det samme kortet skulle sitte i en AGP(PCI-E) port fordi AGP har temmelig større dataoverføringshastighet iforhold til PCI.. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vanskelig å si. Du kan jo ta en titt på VGA charts på Tom's hardware guide. De som er i prisguiden er DX7/8-kort, og gir heller laber ytelse. Hvis du har tenkt å spille Sims2 på et PCI-skjermkort, så tror jeg du blir skuffet. VGA Charts III Du har ikke så mye å velge i : Prisguide PCI-kort Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Har kjørt The Sims 2 på XFX GeForce FX5200, virka det! ikke skuffa! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Battlefield burde fungere, ettersom det er bedre med en rask cpu, enn et knallbra skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå