Gå til innhold

kabinett til ca 1000 kr uten psu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Fikk meg et Mercury til jul jeg. Knall kabinett, perforeringer hele veien, plass til 120mm vifte bak, god plass til hardware, 4 5.25" brønner og 6 3.5" brønner hvorav 3 er interne. Det er IKKE bare plass til 1 80mm vifte i sidedøren, det er plass til 3 stykker bare så det er sagt.

 

Anbefales! Så ser det jo ganske bra ut og da :love:

Lenke til kommentar

TT er vel tingen for deg! Mange flotte funksjoner.

 

TT kabinettene i 1000kr klassen har:

 

Frontpanellås, retraktile føtter, sidepanellås, windowed side panel, laget av aluminium, skyvbart hovedkortsbrett

 

TT kabinettene i 1500kr klassen har:

 

Frontpanellås, retraktile føtter, 2 kontrollknapper for viftehastighet, flash EL-lys, sidepanellås, skrueløse PCI-kortholdere

 

 

I følge meg så er jo TT kabinettene ganske modda, de har jo også god kjøling (ligger vel i navnet ThermalTake)

+De fleste tt kabinettene har jo StøvFilter :thumbup:

 

Edit: Raidmax fyller ikke kravene til denne karen nei!

Endret av JokuM
Lenke til kommentar

Hei... som mange har sagt... Mercury er jo kult, eller Thermaltake Sviking og er ganske bra

 

Sviking har alt som JokuM har sagt ( i 1000kr. klassen ) og er veldig enkelt når du skal sette nye deler ( HD, DVD blabla ) + at kabinettet er stor ( jeg synes det isåfall :blush: )

 

Edit: Synes alle Thermaltake sin 120 mm. vifter lage mye støy(når den er på max), men men... det er en grunn til at viftekontroll finnes.

 

PS:Jeg kjenner en som har Sviking

 

Lykke til :!:

Endret av ppaassssaa
Lenke til kommentar
Si meg, blir deti kke mye støy med Mercury.kabinettene? Med så mange hull på sidedørene slipper jo støyen fra resten av komponentene gjennom omtrent som om det ikke var noen dør der.. Eller?

Tja, jeg veit ikke helt jeg... Sitter med Mercury med luftkjøling nå. Det funker helt ok, jeg har 120mm vifter der det går an og stillegående 80mm i døren (bare så det er sagt så hadde jeg vannkjøling før og aksepterer ikke all slags støy, men det funker helt ok). Jeg har også modifisert kabinettet litt og hengt 3 HD i strikk med en 120mm foran.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...