I_hate_bottles Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg er på jakt etter et funksjonsrikt kabinett med god kjøling. Er Thermaltake noe å satse på? Jeg er på jakt etter noe ferdigmodda Jeg er litt noob når det gjelder kabinetter og setter pris på svar Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er kanskje ikke nok mod for deg, men http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7105HBK Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Raidmax serien fra Microplex er å anbefale veldig. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Raidmax serien fra Microplex er å anbefale veldig. bahh fjortis kabinett men jan er på jakt etter ferdig modda Endret 5. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301823&cks=PRL dette kansje ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301823&cks=PRL dette kansje ? uff Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er kanskje ikke nok mod for deg, men http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7105HBK den er fin Lenke til kommentar
I_hate_bottles Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Men sammler ikke Mercury Miditower opp veldig mye støv? Ser jo at hele siden er åpen. Jeg takker for alle svar som har kommet Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Men sammler ikke Mercury Miditower opp veldig mye støv? Ser jo at hele siden er åpen. Jeg takker for alle svar som har kommet Det er støvfilter på alle sider/topp. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk meg et Mercury til jul jeg. Knall kabinett, perforeringer hele veien, plass til 120mm vifte bak, god plass til hardware, 4 5.25" brønner og 6 3.5" brønner hvorav 3 er interne. Det er IKKE bare plass til 1 80mm vifte i sidedøren, det er plass til 3 stykker bare så det er sagt. Anbefales! Så ser det jo ganske bra ut og da Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Mercury har det ikke men det ser bra ut og kjøler bra!! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Edit linken blir feil uansett.... Endret 26. desember 2004 av tori13 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301823&cks=PRL dette kansje ? uff så jævli stygt.. btw. den var med i posten "styggeste kabinett" Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) TT er vel tingen for deg! Mange flotte funksjoner. TT kabinettene i 1000kr klassen har: Frontpanellås, retraktile føtter, sidepanellås, windowed side panel, laget av aluminium, skyvbart hovedkortsbrett TT kabinettene i 1500kr klassen har: Frontpanellås, retraktile føtter, 2 kontrollknapper for viftehastighet, flash EL-lys, sidepanellås, skrueløse PCI-kortholdere I følge meg så er jo TT kabinettene ganske modda, de har jo også god kjøling (ligger vel i navnet ThermalTake) +De fleste tt kabinettene har jo StøvFilter Edit: Raidmax fyller ikke kravene til denne karen nei! Endret 27. desember 2004 av JokuM Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ikke kjøp raidmax nei Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Si meg, blir deti kke mye støy med Mercury.kabinettene? Med så mange hull på sidedørene slipper jo støyen fra resten av komponentene gjennom omtrent som om det ikke var noen dør der.. Eller? Lenke til kommentar
ppaassssaa Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Hei... som mange har sagt... Mercury er jo kult, eller Thermaltake Sviking og er ganske bra Sviking har alt som JokuM har sagt ( i 1000kr. klassen ) og er veldig enkelt når du skal sette nye deler ( HD, DVD blabla ) + at kabinettet er stor ( jeg synes det isåfall ) Edit: Synes alle Thermaltake sin 120 mm. vifter lage mye støy(når den er på max), men men... det er en grunn til at viftekontroll finnes. PS:Jeg kjenner en som har Sviking Lykke til :!: Endret 27. desember 2004 av ppaassssaa Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Si meg, blir deti kke mye støy med Mercury.kabinettene? Med så mange hull på sidedørene slipper jo støyen fra resten av komponentene gjennom omtrent som om det ikke var noen dør der.. Eller? Tja, jeg veit ikke helt jeg... Sitter med Mercury med luftkjøling nå. Det funker helt ok, jeg har 120mm vifter der det går an og stillegående 80mm i døren (bare så det er sagt så hadde jeg vannkjøling før og aksepterer ikke all slags støy, men det funker helt ok). Jeg har også modifisert kabinettet litt og hengt 3 HD i strikk med en 120mm foran. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 mercury fønker helt fint. God gjennomstrøning og ikke så værst lyd fra det. Har tenkt å bytte til SilenX vifter snart, da jeg ikke får sove så lett om nettene med dataen på. ps. sover til slutt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå