monza Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 heisand. som emne sier har jeg en toshiba a30 som jeg synes yter veldig dårligt.vet jeg ikke kan semmeligne med stasjonære pc men,maskin kraft er vel maskin kraft enten det er bærbar eller stasjonær.så spørsmålet blir hva kan forventes av denne i eks 3dmark og sandra og kan bør den kjøre spill som sim city 4 og the sims 2 uten problemer. cpu :p4 3060 grafik dedikert :64mb ram tohsiba pc2700 512mb tohsiba cd dvd brenner disk 60 gb 7200 spinn takker for alle svar mvh monza Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 nesten helt sikker på at den ikke vil kjøre sims 2, kanskje simcity 4 Lenke til kommentar
monza Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 nesten helt sikker på at den ikke vil kjøre sims 2, kanskje simcity 4 hei. hvorfor ikke den har jo kraft nok,eller er der noe som jeg ikke forstår hel. ps:du har helt rett den kjører ikke sims 2 bra hakker og tar lang tid men hvorfor ikke? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 nesten helt sikker på at den ikke vil kjøre sims 2, kanskje simcity 4 hei. hvorfor ikke den har jo kraft nok,eller er der noe som jeg ikke forstår hel. ps:du har helt rett den kjører ikke sims 2 bra hakker og tar lang tid men hvorfor ikke? Integrert grafikkkort = tilnærmet 0 ytelse. Lenke til kommentar
monza Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 nesten helt sikker på at den ikke vil kjøre sims 2, kanskje simcity 4 hei. hvorfor ikke den har jo kraft nok,eller er der noe som jeg ikke forstår hel. ps:du har helt rett den kjører ikke sims 2 bra hakker og tar lang tid men hvorfor ikke? Integrert grafikkkort = tilnærmet 0 ytelse. hei huf er det så dårligt,sims 2 trenger jo bare 32 mb og siden jeg da har 64 mener jeg det skulle gå,eller er jeg helt ute å kjører monza. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 nesten helt sikker på at den ikke vil kjøre sims 2, kanskje simcity 4 hei. hvorfor ikke den har jo kraft nok,eller er der noe som jeg ikke forstår hel. ps:du har helt rett den kjører ikke sims 2 bra hakker og tar lang tid men hvorfor ikke? Integrert grafikkkort = tilnærmet 0 ytelse. hei huf er det så dårligt,sims 2 trenger jo bare 32 mb og siden jeg da har 64 mener jeg det skulle gå,eller er jeg helt ute å kjører monza. Det har ingenting med videominnet å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå