mckvakk Skrevet 6. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 helt riktig. vet ikke hva modellen heter dog Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 6. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 hmmm eks ??? Det er hele 13 gram forskjell mellom 800 å 500.. Ikke så stor forskjell Hmm... rart. D500 er altså 15% tyngre. Jeg synes det er ganske mye jeg da men... Lenke til kommentar
farris77 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 Skal kjøpe meg den minste og letteste mobilen som selges i norge, hvilken? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Den er jo ikke ny, men liten og lett ja - Nokia 6100 - 76 gram, veldig gode taster, lett å bruke og lett som ei fjær. Billig også siden den ikke er ny, 1434 i skrivende stund! Endret 3. februar 2005 av cybervision_ Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 Skal kjøpe meg den minste og letteste mobilen som selges i norge, hvilken? Hvorfor grave opp så gamle tråder? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 Skal kjøpe meg den minste og letteste mobilen som selges i norge, hvilken? Da flytter jeg denne til riktig forumseksjon for deg. Du har fått mange alternativer til små telefoner i denne tråden. Ta en kikk på alternativene Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Er det kommet frem til noen besluttning om hvem som er minst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå