Dellers Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nesten hver gang jeg skal spille HL2 kommer steam og skal skjekke alle filene...... Dette tar gjerne 10-15 minutter, og det er sinnsykt irriterende.... I tillegg tar det nesten all pc'ens kraft, så kan ikke gjøre noe annet i mellomtida........ Flere som har samma irriterende problemet eller?? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det er fordi den oppdaterer spillet (patch) Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Får du i det hele tatt spilt det da??? For vis ikke så kan det jo være at spillet mangler noen filer som trengs for å spille det, å da vil steam laste ned filene som mangler... Vis du kobler av steam før filene blir lastet ferdig, vil steam fortsette å laste neste gang du logger på igjen.. EDIT vis det er en patch så er jo ikke den så evig stor at det gjør noe! Vil ikke ha problemer <Nesten hver gang> han spiller det da! Endret 5. desember 2004 av Fat_ASS Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det er fordi den oppdaterer spillet (patch) Jeg vet ikke, men patche spillet hver gang?? Mvh Birger Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det er fordi den oppdaterer spillet (patch) Jeg vet ikke, men patche spillet hver gang?? Mvh Birger det er 3 patcher ute eller hva det var.. kan jo hende at den ikke oppdaterte alle 3 på en gang.. vet ikke.. men ver gang det går rykter at det er sluppet en patch så får jeg dette på steam.. så det er noe i det Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hater at steam putter ut Patcher hver tredje time!(Overdrivelse:P) Kan de ikke heller vente et par dager, og slippe ut en ny Patch som er stor, istedenfor 7småe? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hater at steam putter ut Patcher hver tredje time!(Overdrivelse:P)Kan de ikke heller vente et par dager, og slippe ut en ny Patch som er stor, istedenfor 7småe? Eller vente et 10 år og slippe ut en gigantisk som tar 3 uker å laste ned Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hater at steam putter ut Patcher hver tredje time!(Overdrivelse:P)Kan de ikke heller vente et par dager, og slippe ut en ny Patch som er stor, istedenfor 7småe? Eller vente et 10 år og slippe ut en gigantisk som tar 3 uker å laste ned Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Men det er jo irriterende at man ikke kan selv velge om man skal installere oppdateringa eller ikke. Hvis jeg er hypergira på å spille hl2 har ikke jeg lyst å vente kvarter på å installere patch, det kan jeg gjøre når jeg har god tid det... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Men det er jo irriterende at man ikke kan selv velge om man skal installere oppdateringa eller ikke. Hvis jeg er hypergira på å spille hl2 har ikke jeg lyst å vente kvarter på å installere patch, det kan jeg gjøre når jeg har god tid det... Man kan jo gjøre slik at den ikkje oppdaterer automatisk. Det kan man gjøre i properties. Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det kan man gjøre i properties. så glup er jeg, thnx annyway Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det er ikke noen oppdatering som noen her tror....Det er det at Steam skal skjekke at alle de j*vla filene er lovlige........Hver gang........Og nå skal den plutselig ikke bare skjekke HL2, men plutselig HL2DM og enda to greier til....Som tar 5-10 minutter hver........Er like før jeg sletter hele HL2 ass, kan ikke vente en halvtime før hver gang jeg skal spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå