Drunk_Panda Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har lasta ned ati tool nå, og jeg lurer på om d er risky å klokke et ati 9200 pro 256 mb kort? har aldri klokka før. noen tips om hva jeg isåfall bør klokke d til? har 3ghz 1024 ram Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har du ati tool så "gjør dette jobben for deg". Bare trykk på "find max memory" eller "find max core". La dette stå en stund, etter en stund har da programmet funnet det høyeste av hver av verdiene. Programmet vil da varme opp skjermkortet ditt til det jobber 100%, det vil deretter finne ut hva det klarer. Lykke til! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 er ikke no særlig risk å klokke skjermkort Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 men hvor lenge skal ati tool stå på ? den har ståått på drit lenge nå... Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du ser det når mem eller core frekvensen ikkje øker noko mer, da kan du stoppe den pga da har programmet funne artifekts. Og sjermkorte klarer ikkje meir uten error. Lenke til kommentar
microtom Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen som har vært borte i at ATI-tool finner artifacts uansett? Når jeg kjører Find max, går den somregel et lite skritt opp, for så og gradvis underklokke kortet. jeg lot det gå så lenge en gang at ATI-tool tok "core" så langt ned at skjermen begynte og blinke, for så å crashe maskinen... Kankskje ikke det smarteste jeg har gjort meeeeen Når jeg gjør det manuelt går alt helt fin... så ikke noen krise. Microtom Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 sjekket tempen på minnet og prosessoren...dette tyder jo bare på at tempen blir større og større.Og programme prøver bare å klokke ner for å unngå artiF. Sjekk tempen du. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Noen som har vært borte i at ATI-tool finner artifacts uansett? Når jeg kjører Find max, går den somregel et lite skritt opp, for så og gradvis underklokke kortet. jeg lot det gå så lenge en gang at ATI-tool tok "core" så langt ned at skjermen begynte og blinke, for så å crashe maskinen... Kankskje ikke det smarteste jeg har gjort meeeeen Når jeg gjør det manuelt går alt helt fin... så ikke noen krise. Microtom Jepp, på mitt r 9800pro (r350) fant ati tool airfacts med standar klokk, og underklokka med 2mhz hehe. Stilte fastwrites off og klarte imponerende 2mhz overklokk (på minne og core) Kjøpte Ati silencer 1 og BGA ram freezers og vips så klarte jeg XT hastighet Edit: og bruke find max core/mem instillinga er bare tull, prøve heller manuellt og "scan for airfacts" går mye fortere. Endret 8. januar 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 skjermkortet ditt er uansett ikke noe å samle på så det er bare å klokke i vei Lenke til kommentar
Konsept Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Mener du det første til posteren eller det 9800 pro??? Litt feil hvis du mener det 9800 pro.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå