Paxor Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Syns nr 4 så best ut Eller kanskje nr 3... Lykke til vidre Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Den siste. Men heltrukne striper. Det står nice i stil med kab og da vettu! Lykke til videre Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Takk. Da blir det 4 da ... med heltrukne riper. Update i kveld. Holderpå å sparkle og slipe nå. Syns faktisk at finsplarkelet holder mye bedre enn araldritt(Araldite er noe dritt ) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ja kan bli bra det skal du ha litt sånn is aktig plexi på noen måte? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Jepp, heimelagd. Nå angrer jeg litt på at jeg kjøpte hk så tidlig. Har Abit KV8 pro for socket 754. Hva syns dere jeg burde gjøre? Selge hovedkortet og kjøpet 939? Hva er forresten fordelen med 939 fremfor 754? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Så var det på tide med en update. Her har jeg brukt bondo på front og topp: Etter "litt" pussing på topp: Etter "litt" pussing på front: ferdig med pussing: Både med plexi og front og topp. Et bildet av hvordan viftehullene kommer til å bli(paint skillz ). I tillegg skal jeg lage noen "spacere" av plexi sånn at viftene får enda mer luft å boltre seg merluft. Tror jeg skal lage et "kontrollpanel" av plexi og. Det blir ca som viftegrillen(frosted), og der skal det være av/på lcd reset i den rekkefølgen fra venstre til høyre. Endret 5. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Så hva sier dere? Har dette prosjektet noe potensiale til å bli noe bra? Til de som har syntes at dette har vært litt skeivt: Hva sier dere nå Takk Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det blir bedre nå ja Men det virker liksom så pinlete. er ikke rare dytten som skal til før det sprekker opp er jeg redd :s Hvor fikk du tak i bondo? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Det ser kanskje pinglete ut nå, men ikke etter at alle platene er satt på plass, for da ser man ikke ramma. Den er ihvertfall ikke noe pinglete:) *Når jeg har vært sliten har jeg satt meg oppå ramma (med 2 av platene limt fast), og den har ennå ikke knekket sammen. JEg kaller det bondo, med det er egentlig finsparkel fra biltema. Men som du ser så ligner det 100 prosent på bondo. Jeg har funnet ut at "bondo" er like sterkt, hvis ikke sterkere enn superlim!! Endret 5. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
alexern Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 najs najs... gleder meg til ferdig resultat Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Takk Fint med noe positivt i denne tunge tiden hvor naturkatastrofer skjer i hytt og pine. edit: Post nr. 1100 Endret 5. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Vil primer vil dekke små hull og sånt? Hva er funksjonen til primeren? Og hvorfor er det ikke så mange som svarer? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tror ikke at primeren dekker hull nei. Ville heller brukt sparkel til det. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) primer = grunning... enklere... den gjør at deler ikke ruster så fort, den gjør klar for maling, dvs. at malinga fester seg mye bedre, og den vil nok ta noen små hull, du må bare ha et par lag/strøk, men jeg ville ikke satsa på at den tar alle... Endret 6. januar 2005 av alexern Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Takk. Hvordan får man alt flatt med sparkel? Og anbefalt grovhet på sanpapir? Bruker 150 nå, og sliter hodet av meg når jeg pusser. Endret 6. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
alexern Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) det er ganske enkelt å få det flatt med sparkel du må bare ha en sjikkli spade... så ere bare et drag også er det flatt.... dem har det på biltema, og helt sikkert clas og byggmakker og alt mulig... edit: det lønner seg kanskje å bruke en pussemaskin eller no, eller så må du i det minste ha en trekloss eller no i sandpapiret. bruk 100 til du har fått det nesten sånn det skal være også avslutter du med maks 200 eller så har det nesten ingen effekt... kan sikkert gå høyere men det vil jo ta flere år omtrent.... Endret 6. januar 2005 av alexern Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 ok, takk Får bare ta veldig lite, og dra det over ekstra hardt da. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ser ut til å bli bra dette Stå på.. gleder meg til å se den "viftegrillen" Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Takk! Blir vel i løpet av denne helgen jeg skal lage viftegrillen Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hva synes dere vil bli best? Det er snakk om viftegrillen 1.At den er gjennomsiktig klar 2.At den er matt 3. Noe alla "The black mirror project. Bare med hvit under plexien istedet for svart. Hvis det blir nr.1 eller 3 så har jeg et lite problem. Har allerede pussa den svart. Noen som vet hvordan jeg kan få den blank og fin igjen? Hvem blir den hellige seer nr. 7000 Endret 8. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå