jingt Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Takk. Over radiatoren. Dropper diskett. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 det her ser dritbra ut konge arbeid du har gjort Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tror det der kan bli skikkelig bra jeg! Offtopic: Hvordan PSU har du...? Den var konge Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Takk for de positive tilbakemeldingene! PSUen er en Aspire 520w. Skasl farge den hvit for å få alt i samme stil(Arctic) Noen gode designere her? Ble litt stygt med aluminiumsgrillene, og trenger noe oppå. Skal lage den i plexi, noen som kan lage en bra tegning? Endret 30. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Ingen gode ideer? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Selv synes jeg at det er idiotisk med kryssfiner. Tror det hadde blitt bedre med skikkelige planker. Det ser ut som du har hatt litt dårlig tid... såh Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Greit, men vi skal se hva du kommer til å si når jeg blir ferdig!! Har ikke begynt å spakle enda, og når det er gjort skal du se at dette kommer til å bli noe helt annet. **Maser på forslag til hjemmelaga viftegrill av plexi, tema Arctic** Lenke til kommentar
alexern Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 prøv å lag no som ser ut som "sprukket" (unnskyld pen snakken) is over da... skal lage en kjapp en i paint... sånn noe i denna duren eller no... ? litt bedre utført da... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) prøv å lag no som ser ut som "sprukket" (unnskyld pen snakken) is over da...skal lage en kjapp en i paint... sånn noe i denna duren eller no... ? litt bedre utført da... [iM]http://img.photobucket.com/albums/v376/alexern/viftegrill.jpg[/img] En god ide, og ikke så vanskelig å lage(Bare borre et hull i midten sånn at alt sprekker), men jeg er på utkikk etter noe mer stilrent. Kanskje jeg bare skal ha tre hele veien, og bare ha noen "luftehull" hvis noen skjønner hva jeg mener. Eller så kan noen komme med en god ide Endret 30. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
alexern Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 ja, du rår nå sjøl... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 bra arbeid du har gjort der ja Lenke til kommentar
jingt Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Takk takk. Nå prøver jeg å finne på noe som kan fungere som viftegriller. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 ok, hva med noen "is tapper" som henger ned over de a? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Det hørtes bedre ut. Skal se hva jeg får til. Takk for den gode ideen ihvertfall. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det er ikke stykt, men jeg må si at jeg synes det ser særdeles ustødig ut... Har prøvd det dærre med finer før, det er noe hærk! Men all ære til deg hvis du klarer å få det til å henge sammen . Stå på! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Det kommer nesten garantert til å ikke se ustødig ut når det er ferdig. Er grunnen til at det ser ustædig ut ramma? Det kommer til å være platene som holder alt sammen. Ramma er der bare for at det skal være enklere for meg å plassere, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jauda =) uppdate snart? Det blir sikkert bra =) bare du ikke setter deg på det <Nudle> Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Nudle, har satt meg på det uten at det har detti sammen. Update blir enten i morgen eller neste uke. Takk for svar begge to Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Mulig å lage en poll? Her er fire alternativer til "viftegriller". 1. "Kryss". "streker" av plexi legges oppå flatt 2."Istapper"(forslag fra alexern ) Blir kanskje flere "istapper" 3. "radiatorgrill alla AC airplaex" av plexi. (strekene er hulla) 4. "Proffen"av plexi.(strekene er hulla) Flere forslag mottas med takknemlighet. I midlertidlig: Bare si hvilken som passer best. Endret 3. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå