jingt Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Status: Holder på å lime noen plater fast på ramma. Skal skru eller spikre den fast etter at limet har tørka. Ingen bilder dessverre. Dette er min 1000. post Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Nå kommer en bildeupdate 22.12.2004 Limt sammen fronten. Papiret satt fast Her er viftene: Noen av platene limt fast på ramma: Lenke til kommentar
Luv Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du burde bruke treplanker, og ikke kryssfiner til ramme... Bare et tips! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hehe.. kjipern det med paipret, men hvordan skal du få fiksa det? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 blir najs da, men som sagt den ramma så litt spinkel ut... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Du burde bruke treplanker, og ikke kryssfiner til ramme... Bare et tips Gjort er gjort. Orker ikke å sage mer nå. hehe.. kjipern det med paipret, men hvordan skal du få fiksa det? Kanskje file det bort eller bruke er skarp kniv. blir najs da, men som sagt den ramma så litt spinkel ut... Som sagt blir det platene som holder alt sammen hvis du skjønner hva jeg mener. Skal feste platene til ramma med spikere eller skruer. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 som sagt så blir det nok greit da egentlig så burde jo kryssfiner i seg selv være nok til å ha et selvberende "karroseri" Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 selvberende? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 selvbærende, altså uten ramme! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 når du får sammen platene så kommer jo de til å lage vinkler og der er der styrken kommer fra, så egentlig så trenger du nok ikke ramma, men det blir kanskje enklere å lage da? snekkern har vel ikke no sånn spesielt til ramme på sitt kabinett? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Finfint prosjekt, men skal du først ha ramme må jeg si meg enig i at den skulle ha vært litt større ja Stå på Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 jaja. Takk for svar ihvertfall. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Skal bruke en del av fronten for å stealthe cd-rommen. Noen som har noe tanker om det? Vil det bli for tungt å trykke inn? Ramma er foresten så solid at jeg kan sitte oppå det. Har bare limt på en av sideplatene og bunnplata! (Veier ca.50kg. Kanskje litt mer nå etter julemiddagene ) Endret 26. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
alexern Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 tungt å trykke inn hvordan da? og hvordan stealthe? bare ha no over som matcher resten av fronten? det blir jo fetere når det er " stealtha" Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Det jeg mente var at jeg kan bruke en treplate som jeg sager fra fronten og limer på cd-rom skuffen. Når jeg trykker den inn går cdrom-skuffen ut. Finner ikke noen link Lenke til kommentar
alexern Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 skulle vel funke bra det, bare den ikke er så mye motstand når den skal inn igjen, det er vel bare å prøve det...? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Jepp! Men blir ikke update på mange dager. Skal reise bort i to dager. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Snart blir det update. Må bare ta bildene først. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) update 29.12.2004 Fronten i nåværende tilstand. Skal fylle det med det jeg tror kalles bondo på engelsk: Finsparkel fra biltema Alt må pakkes tett sammen. Nesten som en shuttle. Tre PCI plasser må ofres. (Tok bort litt av ramma for å gjøre det enklere for meg selv) Et annet bilde av plassutnyttelsen Enjoy the reading! Håper det smaker! Endret 29. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
alexern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 najs arbeid øhme... hvor skal cd/dvd og slike ting a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå