jingt Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Egentlig så kommer det til å være platene som holder alt sammen. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Men den ramma så megapinglete ut i mine øyne.... Må nesten si meg enig der... Ikke bli overrsaket om hele djitten knekker hvis du ikke forsterker den eller noe..men for all del...prøv... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Fikk en sponsor til!!! www.hammar.no ville sponse meg *oppdater forsida* Endret 15. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Heldig du Hva får du av dem a? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Mange som kommer innom, men lite svar. Får grønn lcd display. Vurderer å sette inn blåe leds på sida. Noen som vet om det er mulig? Se f.eks på dette bildet: Endret 2. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det var fett! Gjør det Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Fikk vite at mpx ville sponse meg med en mus. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hva skjer med at alle skal sponse plutselig ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hva skjer med at alle skal sponse plutselig ? ..Og ikke minst. Hva gir de igjen for det? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hva skjer med at alle skal sponse plutselig ? ..Og ikke minst. Hva gir de igjen for det? Jeg har jo blitt sponset, men jeg gjør også alt jeg kan får å vise at jeg kan og vil, jeg gir meg ikke før jeg er fornøyd selv. Om jeg gjør det bra blir også de satt i ett godt lys. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Samme her. Må bare komme til neste stadiet. Dette er bare begynnelsen. Gled dere Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hva skjer med at alle skal sponse plutselig ? ..Og ikke minst. Hva gir de igjen for det? Jeg har jo blitt sponset, men jeg gjør også alt jeg kan får å vise at jeg kan og vil, jeg gir meg ikke før jeg er fornøyd selv. Om jeg gjør det bra blir også de satt i ett godt lys. så du ga ikke digitalimpuls noe tilbake far vannkjøinga de Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) hva skjer med at alle skal sponse plutselig ? ..Og ikke minst. Hva gir de igjen for det? Jeg har jo blitt sponset, men jeg gjør også alt jeg kan får å vise at jeg kan og vil, jeg gir meg ikke før jeg er fornøyd selv. Om jeg gjør det bra blir også de satt i ett godt lys. så du ga ikke digitalimpuls noe tilbake far vannkjøinga de Jeg gjore jo det, men de sponset meg så kraftig da at jeg fikk både radiator, chipsetblokk gratis og nesten tanken + gratis frakt . Og det er ikke værst, ville vel si det er på høyde med snekker'n Endret 16. desember 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Her kommer en update. Dette hva jeg fikk fra sponsoren hammar.no Jeg fant ut at alt måtte loddes fast. Dette er den første gangen jeg har lodda. Baksiden av kontrollerkortet. Å så fant jeg ut at den svarte tingen øverst til høyre skulle være på framsida av kortet. Så hva gjorde jeg? Avloddingslisse hadde jeg ikke. Det første jeg gjorde var å skru alt sammen. JEg mista den ene mutteren, så jeg tok litt tinn og lodda fast skruen. Så lodda jeg sammen metallpinnene. Dette var vanskelig. Med en gang jeg tok på metallet bøyde den seg. Men jeg fikk det til tilslutt Men det ble et fint bilde da. Et av de peneste jeg har tatt. Og virka det? YES Så hva syns dere? Kom med kommentarer! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Takk. Ikke verst for en som aldri har lodda før. Endret 2. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ble bra dette ja Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Godt jobba ja! Er faktisk ganske imponert over at du får det til som du gjør. Men litt "pepper" skal du allikevel ha: Bildene dine kunne nok vært bedre, pent sagt. Mobilkamera kanskje? Da blir jo ofte resultatet deretter. Snok litt rundt, og få en eller annen med et digi-kamera til å hjelpe deg! Prosjektet ditt fortjener vel det? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 blei bra det. vertfall siden du ikke har lodda før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå