PioUs-JiN Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 haha... litt skrytefaktor? men hvordan har du tenkt til å få fiksa den slik at den blir rett? den gugga limte jo sammen noen av de plankebitene der Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Update 12.11.2004 Nå er alt tørka. Har filt litt. Heldigvis var ingenting limt ordentlig fast. Alt kunne brytes opp. Her er et bilde: Nærbilde av toppen: Nærbilde av fronten: Så hva synes folket? Kom med kommentarer!! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har nå lest gjennom alt (tror jeg ) to ganger og jeg forstå fortsatt ikke hva du skal med masse små platebiter.... Men ikke misforstå jeg digger trekabinetter og jeg digger _små_ kabinetter (oddarne84 sitt ) ! Stå på! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hehe.. nå så det en god del bedre ut venter på vidra planer av resten av kabinettet Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 @ aeinstein: Den som venter, venter på noe godt. (eller noe sånt. Er ikke så god på ordtak ) @PioUs-Jin: Bra Holder på med kabinettet nå. Takk for tilbakemeldingene Det trenger jeg virkelig . Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Synes fortsatt det ser sjevt ut jeg et lite tips: når du sager ut biter for han, legg planken vannrett.. Da blir det rette linjer.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 finslikt prosjekt.... stå på! Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ser jo bedre ut, men skjønner fortsatt ikke hvorfor du har skjært opp plankene for så og lime de igjen ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 takk for tilbakemeldingene @ballemann - Skeiv fortsatt? Skal prøve å rette på det litt imorgen!! @ketchez - Takk skal du ha @Perry - Følg med på dette, så finner du det ut. Snart kommer en update, skal bare redigere og uploade bildene!! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Update nr.2 12.12.2004 Tok fram saga og lagde viftehull: Det bak der er aluminiums-viftegrill fra USA!! 120mm. Bilde med plexi. (plexien skal lyse blå. Ikke vet jeg hvordan jeg skal få til det, men det kommer) Har ikke noe kabinett som følger atx standarden, men fant et eldgammelt kæbbis fra det forrige århundre!! Skal stjele PCI-portene på den. hvordan jeg skal feste den på treet vet jeg ikke Noen forslag? (kom igjen!!) Her er ramma løs. Må lime den sammen igjen imorgen.(orker ikke idag ) Her er krympeslangene fra USA.(som var ferdigkrympa allerede ) Var på Biltema igår for jeg skulle kjøpe 1000 korner slipepapir. Kikka etter en vannbeholder og. Fant beholder, men glemte å kjøpe slipepapir. Fikk en nice ide: Sett den oppå PSUen. Her er et bilde med pumpa inni. Uten vann. Endret 12. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Nå begynner jeg å fatte pointet og ble plutselig enda mer intressert! Men den ramma så megapinglete ut i mine øyne.... men jeg tviler ikke på at du får det til! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Nå begynner jeg å fatte pointet og ble plutselig enda mer intressert! Men den ramma så megapinglete ut i mine øyne.... men jeg tviler ikke på at du får det til! YEES! Fint at du er interresert. Har du noen tips til hvordan jeg skal forsterke ramma? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Skal lage litt "leire" av treflis og trelim som jeg skal forme sånn at det blir avrunnede hjørner. Må sjule viftefilterhullene. Er det mulig å få krympesttømpene til å utvide seg igjen? Endret 12. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ser jo bedre ut, men skjønner fortsatt ikke hvorfor du har skjært opp plankene for så og lime de igjen ? Det er plexi innimellom, som i philoux sin første casemodd som slo ann skikkelig.. =) sjekk ut bit-tech.net for med info om den modden Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Ser jo bedre ut, men skjønner fortsatt ikke hvorfor du har skjært opp plankene for så og lime de igjen ? Det er plexi innimellom, som i philoux sin første casemodd som slo ann skikkelig.. =) sjekk ut bit-tech.net for med info om den modden Jepp!! Noen kommentarer til det jeg har gjort, og hva jeg burde gjøre videre?? Endret 12. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Trenger virkelig hjelp nå. Holder på å sleeve strømforsyneren, men får ikke løs molexkontakten. Samma med ATX-kontakten. Noen som kan hjelpe meg. Prøvde den her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=264944&hl= , men fikk det ikke til. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 kommentar: STÅ PÅ! og forsterk ramma.... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 kommentar: STÅ PÅ! og forsterk ramma.... hehe. Korleis? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 ser ikke ut som jeg får noe svar på spørsmålene mine Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg ville nok laget den på nytt, i et litt tykkere matriale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå