aeinstein Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det ble kjempebra! Men det hadde kanskje vært en ide å jevne ut lyset litt... slik at det ikke er tre irregulære lysflekker i front... prøv å sette inn flere med lavere spenning? eller finn noe å skygge halvveise for lyser... Ikke misforstå, prosjektet blir diggers! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Xstract: Takk sigen: Takk, skal se om jeg får fiksa sprekkene. Syns egentlig selv at avrundingene ble veldig bra jeg. Takk for bildene: Glisevask: Takk, hehe Mr.Andersen: Øl lukter vondt LaStrada: Takk aeinstein: Takk. Noen tips til hva jeg kan bruke for å jevne lyse mer ut? Baksida er spraya med hvit maling, og har matta forsida med sandpapir. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg mattet mine LEDs med ett og ett lag matpapir til jeg var fornøyd ned gjennomskinnet... hvordan du kan spre det er vel å sette en tynn plate med plexi istedenfor matpapir som er pusset på begge sider slik at lyset blir spredd enda mer.... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 hmmm.... Vi får se hva som skjer. Takk for tipset Lenke til kommentar
schtan Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er det ferdig? Kan jeg få se noen flere bilder? Så ganske rått ut! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Takk for bumbinga, schtan Er ikke ferdig, men orker nesten ikke å gjøre noen ting i ferien Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nice! ble harmoniske farger. blå og hvit Lenke til kommentar
schtan Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 ehh... bumbinga? mener du ikke bunpinga? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Takk for bumbinga, schtan Er ikke ferdig, men orker nesten ikke å gjøre noen ting i ferien Ferien er til for å slappe av Lade opp til skoleåret, som ofte kan bli ett helvette. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Liquid Crystal: Takk, syns det samme selv schtan: Natrium: Joda, blir spennende å begynne på Vgs. Blir sikkert mye vanskeligere Syns den lange ferien bare gjør meg lat. må akkurat som Artic silver ha litt innkjøringstid før jeg kan jobbe for fullt Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Maskinen går. Kjørte den passivt i mange timer før jeg fant ut at jeg hadde glemt å sette på vifta. Nå bråker den litt ja. PS: Videregående skole var dritkult. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Maskinen går. Kjørte den passivt i mange timer før jeg fant ut at jeg hadde glemt å sette på vifta. Nå bråker den litt ja. PS: Videregående skole var dritkult. 5125696[/snapback] Nå bare si at dette prosjektet er bare KONGE! likte disignet på kassa Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 når kommer bildene av det ferdige kabinettet? + at har du fått gjort noe sånn at du slepper og jumpstarte PSU?? Og fått på plass en plate bak der psu ligger?? Ellers må jeg bare si: DIGG kabiss Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) jeg glemte å vise det ferdige kabinettet.. En front foran radiatoren har jeg ennå ikke laget, men det komemr snart. Her er ihvertfall noen mobilbilder, så kommer bedre bilder etterhvert har gjort det sånn at man starter pcen med ctrl-f1 Endret 5. mai 2007 av venn Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ble da bra det kabinettet der Kanskje gjøre noe med fronten? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Thanks, skal gjøre noe med fronten ja:) Noe plexigreier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå