jingt Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Kult bord sigen. Ser ikke effekten. Hvordan kobla du leds til bordet? Du bruker vel ikke pcstrømforsyner. Natrium: Bruker briller Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Vel kanskje du skulle hatt sterkere briller? Unskyld meg. Jeg sa det til deg tidligere og da ble du fornærmet. Skjønner ikke helt hvorfor men du må tåle kritikk. VÆR NØYAKTIG. I starten så så det ut om et helvete. Unskyld uttrykket. Det ble litt bedre men det du har gjort feil er at du ikke har vært nøyaktig med arbeidet. Hadde du vært nøyaktig fra starten som jeg skrev første gang så hadde ting blitt mye bedre. Skal ikke si at du ikke har jobbet med dette osv men du kunne gjort det MYE bedre enn det du har der nå. Alt kan ikke fikses med sparkel og lim. Du skulle egentlig ha laget hele kabinettet fra bunnen igjen istede for å fortsette på det første du startet med for lenge siden. Det er MASSE jeg tviler litt på. Mange skjeve linjer, sprekk mellom døren og kabinettet. Den kunne du tilpasset bedre, skjeve linjer rundt plexi, skjeve linjer i fronten, kunne laget mye pener stealth til cdrom, osvosvosv. Du må jo se poenget i at vi "klager" som du tydelig oppfatter det som. Men hvis du ikke er interresert i å få komentarer som ikke bare er positive så syns jeg heller ikke at du skulle ha laget en worklog på det. Ja for all del. Du har helt sikkert jobbet meget hardt med dette. Men som sakt før så tror jeg at de som Sponset deg forventet noe "bedre" enn det du har laget. Som 15/16 åring så burde det virkelig sett mer ut som noe som er laget av en 15/16 åring. Ja greit så er jeg kanskje frekk og slem. Men en 10/11 åring ville klart den jobben der. Du har jo tydelig verktøy tilgjengelig så hvorfor ikke bruke det skikkelig? Huskeliste ved trearbeide: Linjal / Meterstokk Blyant Nøyaktighet Endret 25. mai 2005 av Rune_ Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Huskeliste ved trearbeide:Linjal / Meterstokk Blyant Nøyaktighet Og ikke minst vinkel!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Seriøst, jeg blir litt provosert av alle som rakker ned på kabinettet fordi det er skeivt og alt det der.. Kontsruktiv kritikk (en del av det iallfall), men det er jo ikke så sinnsykt lett å bygge et såpass "avansert" kabinett å alikevel få det til å se helt perfekt ut! Off.. Stå på venn! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Enig der Glisevask, ikke vær så hard i kritikken, det er jo tross alt ikke alle som er like flinke, og dette er jo et vanskelig kabinett. Og det har forbedret seg mye siden starten, noe jeg påpeker gang på gang! Det var jo noe ved PSU`en som var borte eller noe sånn om jeg ikke husker helt feil, dette ble rettet på ganske så bra. Takk venn! LED`sene er borret inn i siden på plexi`en (10mm plexi, 5mm LED`s) og alt holdes på plass med at vi har frest ut spor (faren min lar meg ikke bruke fresen av en eller annen grunn ) som vi har lagt plexien i, og det er endel ekstra plass på sidene av plexien der det er plass til ledninger. Alt drives av 2xAA-batterier (oppladbare btw) og det eneste som holder alt oppe, er fire relativt små metall-biter, som er skrudd inn oppunder treverket Kan kanskje ta noen bilder av det, men siden det var et skoleprosjekt, så ser det ikke så fint ut under der Hadde faktisk en hel uke på meg til å skaffe alle LED`s, brytere, holdere, råmateriale (eik, plexi, 2x2" byggningsplank) og jeg bor litt langt ifra steder der de selger sånne ting. Effekten er ikke-eksisterende på bildene, burde ses IRL (flere som sier det) Men nå er det vel nok OT her, burde vel heller lage min egen post til bordet mitt, der spørsmål om det kan stilles der Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Rune_: Greit å klage selv om jeg ikke helt ser meningen når jeg ikke kan gjøre noen med det. Se heller på det positive med dette Glisevask og sigen: TAkk for støtten Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Genialt å matte ned glasset Dette ble en drit kul data Endret 29. mai 2005 av Espen56 Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Long time - no progress!? Hva er videre planer med prosjektet nå? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Venn: Har tatt bilder av undersiden, legger dem sikkert inn i dag Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Takk alle sammen. sigen, har du bildene? Her kommer mine, for nå kommer en UPDATE Slenger bare opp bildene av hvordan kassa ser ut nå istedet for å skrive mye som ingen gidder å lese uansett. I mørket Jumpstarting av psu Min trofaste loddebolt Tilslutt noen phete striper Ingen kan klage på at det er for få bilder ihvertfall Endret 4. juni 2005 av venn Lenke til kommentar
Mott Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 dette er et knallbra prosjekt stå på :D Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Vi leser sjølv om vi ikke svarer. Ser meget bra ut og det ser ut til at du har hatt ein del arbeid med kabinettet. Liker det. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Takk Mott og Ulvestad Off-topic: Uff, Norge skulle ha vunnet. Men 1poeng er bedre enn ingenting. Norge vinner de neste kampene + play-off og kommer til vm Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ser bra ut dette, likte spess det første bildet av kabinettet i mørket! Men som nevnt tidligere, de sprekkene burde bli fikset. Ellers noen kanter som godt kunne bli litt jevnere avrundet. Stå på videre! *Koble til digitalkamera* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ganske fete effekter du har fått ut av kabinettet allerede, men arbeidet kunne vært nøyere utført.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Bildene er klare: Her ser dere måten jeg har festa batteriene og bryteren på Close-up på batteriholderen Her kan dere se hvordan jeg har festa selve plexi`en, og forhåpentligvis også LED`ene Samme som over, bare av hele langsida på bordet (den "flekken" er en post-it) Er det noe noen lurer på, eller hvis det er noen som vil ha større versjoner av bildene, send meg PM, så kan det fikses Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har ikke svart i denne tråden før.. Men må bare si det; BRA! Likte kombinasjonen av blått lys og plexi i kassa di.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå