Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

m3tro89: Takk :)

Vågebu: Vi får se :)

Audun B: Takk :) Det var en sånn effekt jeg prøvde å få.

Føler at mange er litt mer positiv nå enn før :!:

Skulle ønske det ikke tok så lang tid å legge opp bildene. Har mange bilder, og det går kjempe-treigt å bruke photobucket. Bare tanken gjør at jeg hele tida utsetter det. Får legge de opp imorgen da

Endret av venn
Lenke til kommentar

Den teaseren var nice, ble skikkelig bra damp-effekt av det :love: Glemte desverre digitalkameraet mitt, det ligger under tastaturet mitt i en skuff, og om morgenen er jeg ikke av verdens mest oppmerksomme :blush:

Men jeg skal legge det i sekken min nå, så kommer sikkert bildene i morgen.

Stå på videre!

(PS: Tror ikke det blir bedre med LED`s i siden etter det bildet, det ødelegger sikkert bare effekten)

Lenke til kommentar

ops sorry, trodde du var 10 år jeg, siden sønnen(9år) min driver med sånt og men ikke med casemoding, men er et dokke hus med lys og vifte.

Men sorry stå på da.

BTW bruk linjal og mål opp riktig ser ikke ut som tårnet vil holde alt det stasjet på.

Lenke til kommentar

Satt helt til siste siden og tenkte at det kunne ikke være gamle karen som holdt på her, men at det var ett godt forsøk.

Når du er 15 år burde du klare bedre en som så.

Tror sponsorene dine forventa litt mer en som så når de gikk med på å sponse deg, minstekrav for ett trekabinett er at skaperen kan sage beint.

Lenke til kommentar

en tips til deg gutten min, jeg er snekker og mener dette ser altfor svakt ut når det er snakk om og ha vannavkjøling på den. hadde du ståt og rørt på den ville den bare og knekt sammen.

Er litt kjedelig når alt faller sammen og du sitter der og alt er vått og ser ødelagt ut.

Min sønn på 9 år klarer dette bedre, men så er jo jeg snekker og hjelper han litt med dokke huset eller Actionman huset som han påstår.

Her er tipset. Linjal, stikksag, pussepapir, lim, Spikker og god tolmodighet så holder dette lenge.....

Men skal ikke ødelegge deg jeg, stå på du. Tenk positivt, synes det var fantastisk at du klarer og gjøre det helt alene.....

Hadde vært en stolt far jeg.... :thumbup:

Endret av psychofuzzz
Lenke til kommentar
en tips til deg gutten min, jeg er snekker og mener dette ser altfor svakt ut når det er snakk om og ha vannavkjøling på den. hadde du ståt og rørt på den ville den bare og knekt sammen.

Er litt kjedelig når alt faller sammen og du sitter der og alt er vått og ser ødelagt ut.

Min sønn på 9 år klarer dette bedre, men så er jo jeg snekker og hjelper han litt med dokke huset eller Actionman huset som han påstår.

Her er tipset. Linjal, stikksag, pussepapir, lim, Spikker og god tolmodighet så holder dette lenge.....

Men skal ikke ødelegge deg jeg, stå på du. Tenk positivt, synes det var fantastisk at du klarer og gjøre det helt alene.....

Hadde vært en stolt far jeg.... :thumbup:

Hvordan kan du vite at det er så ustabilt, det kan hende det ser ustabilt men er støtt som fjell av den grunn. :no:

Lenke til kommentar

Når man ser hva det er bygd av kan det ikke vere noe annet en ustøtt, også en del skjeve kanter her og der. Men absolutt tøff effekt gjennom plexien og eller mye bra. Tatt deg litt bedre tid til noe så går det ofre bedre. Som du også skrev tidligere, var du utålmodig feks når du lodda displayet. Det er det dummeste du kan gjøre, lodde når du egentlig ikke vil. Da er det bedre å vente til dagen etterpå elns.

Lenke til kommentar

joa men så på noen av treverket han hadde brukt og det ene som gikk tversover så veldig tynn ut, og vannavkjøling er ikke kjent for og veie lite heller.

Men noe av saginga hans så ikke akuratt rett ut, litt slurvete spør du meg, ville ha brukt mer tid på og få alt rett så det ser pent ut.

Men som sagt så var det ikke ment og si noe dumt, trodde gutten var bare 10 år siden det så nesten like bra gjort som sønnen min klarer.

Lenke til kommentar

Ja, det var litt dumt, kom på det i midttimen, men det var ikke noe poeng i å begynne å sykle hjem igjen etter det. Men nå er det lagt i sekken, så hvis jeg glemmer det i morgen, så legger jeg ut adressen min, så kan du ta med deg en gjeng å banke meg opp :tease:

Lenke til kommentar

Ikke vær så frekk da psychofuzzz, er kanskje ikke alle som er like flinke, men dette er jo faktisk ganske bra, spess hvis du ser på hvordan det så ut i begynnelsen ;)

Men uansett, her er bildene jeg lovte, desverre er det ingenting av effekten som vises på bildene. Tenkte egentlig på det også, men men.

Bildene:

Hele bordet, med blits:

PICT0034Custom.jpg

Med grønt lys på avstand, uten blits:

PICT0042Custom.jpg

Det grønne lyset igjen, kort avstand, uten blits:

PICT0043Custom.jpg

Rødt lys, kort avstand, uten blits:

PICT0045Custom.jpg

Sånn, der var bildene, selv om effekten ikke vises. (Vises bedre på store bilder, men er ikke mye vits i å lage thumbnails av disse. Eller?)

Lenke til kommentar
Ser ihvertfall ingen skeive linjer selv.

Altså.. Vurdert briller? Kanskje jeg er litt spydig nå, men det er ikke så vrient å se :no:

Prosjektet har bedret seg meget, så pågangs mot har du garrantert!

post-132-1116955646_thumb.jpg

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...