jingt Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) lil_furi: Thanks again boost: Takk! sigen: Takk igjen Gleder megmest til å starte maskinen og overklokke den jeg! Endret 19. mai 2005 av venn Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 nederste bildet... likte det jeg så Lenke til kommentar
galskab Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 venn du har 1600 innlegg hehe Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) alexern: Jeg og! Vegiboy: Jippi! UPDATE Idag fikk jeg hovedkortet fra www.hardwareshop.no. Her fulgte det jammen med mye. Et oversiktsbilde over alt som fulgte med hovedkortet fra harwareshop... bla. Linuxcd og godteri Hovedkortet NF8. Litt større enn KV8, så må tilpasse litt Here is the case.. for et kabelrot Tror ikke noen skal få lov til å se inn i det Derfor matter jeg det Et bilde av "kontrollpanelet" med vifte+viftegrill bak. Comments thanks Endret 20. mai 2005 av venn Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ser bra ut dette ja! Et tips siden du har mattet vinduet: Bor noen LED`s inn i sidene, det blir en helt RÅ effekt! (snakker av erfaring, har det sånn selv på hjemmemekk-bordet mitt) Er det et hardwareshop.no klistremerke jeg skuer, eller tar jeg helt feil? Masse bra som fulgte med hk`en hvertfall. PS: joiner dere som liker det nederste bildet på forige update Likte litt det ant-nederste bildet i denne også jeg Stå på! Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 flotte greier detta bra jobba, keep up the good work. GL HF! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Så nice Likte sidedøren med matt plexi spesiellt godt Men må nesten gi litt kritikk også.. Vær så snill å fiks litt på den PSUen, ser ut som den har vært i en krig eller noe. Pexiplaten som skal være i fronten så heller ikke helt fin ut (ser nesten ut som at den er litt brendt) Ellers ser det nydelig ut.. Praktisk at det er Passiv NB kjøler på hovedkortet også ! Passer fint til vannkjølingen... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 sigen: Takk for komplimentet, og takk for tipset. Få se hva jeg får gjort med det Har du noen sterke katoder inni der da Xstract: Takk til deg og! HVA BETYR GL HF? m3tro89: Takk Svar på kritikk: Vær så snill å fiks litt på den PSUen, ser ut som den har vært i en krig eller noe. Ingen ser noe uansett. Pexiplaten som skal være i fronten så heller ikke helt fin ut (ser nesten ut som at den er litt brendt Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Var kreativ, for det satt ikke helt, så brukte loddbolten og smelte alt sammen. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jo jo, men det blir ikke det samme med katoder som med LED`s. Men effekten skulle bli ganske god med katoder også ja GL = Good Luck, HF = Have Fun Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vær så snill å fiks litt på den PSUen, ser ut som den har vært i en krig eller noe. Ingen ser noe uansett. Jeg ser det Men det kan vel ikke være så mye arbeid ? Er det sparkel som er på den ? Burde vel funke å bruke sprit/white sprit, eller skrape det av.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 sigen: Har noen leds ledige, så vi får se hva som skjer m3tro89: Jepp, sparkel. Men ser ikke vitsen, når man ikke ser den uansett Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Håper du setter inn LED`s hvis effekten av katodene er for dålig (blir en stilig effekt med LED`s senket inn i plexi`en som sagt) Kan ta bilde og legge ut, men bordet står på skolen, så jeg må huske camme, og ta bilde når jeg får muligheten. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 KONGE venn! Hehe, ja nå til dags for man visst med masse utstyr og sncks når man kjøper ting Gleder meg til alt er koblet til og kabel rotet er borte vekk El NetZor Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Vær så snill å fiks litt på den PSUen, ser ut som den har vært i en krig eller noe. Ingen ser noe uansett. Altså.. Kabinettet er vel og bra nå, men det blir for dumt å begrunne slike ting med "det syns ikke, så wathever" Skulle gjerne ha kommettert bildene,men de funker ikke :/ Endret 20. mai 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ikke for å ødelegge stemningen her, men likte det ikkje... alt var sjeivt og ser ut som om du har hatt veldig dårlig tid... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er helt enig med natrium jeg.. Var det jeg ville fram til.. Må jo være gjennomført Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 sigen: Du kan godt ta noen bilder El Netzor: Takk Natrium: Ja, men jeg lagde vinduet sånn at man bare kan se toppen av psuen, som ikke har noe tegn til noe silikon. Tonickup: Absolutt alt? m3tro89: hmm... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Skal huske på det, lover bilder så snart som mulig. Tror det blir på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå