Neptun_ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Herre. Det er et kunstverk! =O Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvilket "treverk" (er det noe som heter det? ) Brukte du på ramma ? Bilde El NetZor Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Hele er et trekabinett, men lakk oppå Vanskelig å se dette etter maling og klarlakk, hehe. Men hvis man åpner opp sidedøra, så er det ubehandla tre inni Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Var ikke helt det jeg mente.. Når du bygde rammen va brukte du da? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Aha! 1cm KRyssfinér Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dette blir veldig fint Du fikk til kantene bra Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Så veldig fint ut, men du er vell ikke ferdig enda? Stå på Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Får vel bryte tradisjonen din å poste anenhvergang jeg Blir bra dette, men ossen er døren feste?? lurer litt på det Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Sinnsjukt bra jobba Blir nesten litt missunlig på deg Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Sinnsjukt bra jobba Blir nesten litt missunlig på deg Nesten? Bilr det jeg Men uansett er dette bra arbeid, spess når en tenker på hvordan det så ut i begynnelsen! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 ketchez: Nei, ikke ennå, men snart ..endelig. Dette har jeg venta på lenge. destroyy: Takk. Dørene blir festet med håndkraft. Trykker den inn, og den sitter ordentlig i klem lil_furi: Jenter her og ja Takk sigen: Takk Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 lil_furi: Jenter her og ja Takk Jau, Men eg seier ikkje so mykje Uansett, Very good work, you are a lucky boy Lenke til kommentar
boost Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hehe, akkuratt sett igjennom hele workloggen, ser bra ut dette Må si det ser ut som du har lært deg mye nytt siden du begynte var litt i tvil om hvordan det skulle gå etter de første sidene. Jeg bøyer meg i støvet, ser helt supert ut gleder meg til å se det endelige resultatet. Stå på videre! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Dette ser nydelig ut ja, gleder meg bare mer og mer til å se det ferdige resultatet! Håper på å se det live en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå