jingt Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) kverna: Takker. Tror det sto et par dager eller noe sånt. CoreTEC: Tror ikke jeg har tid idag. Men hvis det kommer idag må det bli seint. Natrium: Takk!Ser ut på bildet at han ikke har brukt grunning, noe som jeg kommer til å gjøre. Jeg har prøvd å spraye kabinettet som en test, og lakken preller ikke av. sigz: Takk! Idag kveld eller imorgen Takker for interessen Edit: Blir dessverre ingen update idag Endret 17. april 2005 av venn Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Update plexifangrill En plexigreie som er som en slagsbeskyttelse. Hard do explain, easy to see. Dette er ca. hvordan det kommer til å se ut Så lagde jeg en vakker av/på knapp Når lcd-displayet er på Sånn Ja, plexiener litt skeiv , men det skal fikses så snart jeg får muligheten Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Dette ser veldig bra ut, likte kanten rundt LCD-displayet Synes det ser ut som om du kan få denne til å bli det motsatte av det folk trodde først: (ferdig ) Et stiligt kabinett! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Detta ser bra ut oui! Men åssen LCDdisplay er brukt? Et fra Hammar.no? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Takker så mykkje Stemmer det, Glisevask. Et blått lcd-display fra hammar Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) ikke verst! kantene på plexien var litt skjeve da menn godt jobba! Endret 20. april 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 skjeivt er vanlig i den worklogen her.. Alt var skjeivt til å begynne med, men tråstarter har vært ufattelig flink med å rette det opp igjen.. det ordner seg det her og Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ja, jeg tenkte faktisk det samme jeg og! i begynnelsen hadde jeg ikke noe tro på dette, men etter en stund så viser det seg jo at dette blir fryktelig nice! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Mens noen andre bruker de normale rette linjene til å overraske oss med en gang, gjør venn det på en annen måte.. Ved å sette standardene lavt og få oss til å tro han ikke vet forskjell på rette veier og svinger, slår han til når ting retter seg ut og gir oss alle bakoversveis.. Vanlig opplevelse for oss psykologer Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 du får det sagt! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Synest den kanten bak LCD-displayet var litt høy, men det er vel ikke plass til å få det lenger inn? Kantene var litt skeive, men det blir vel bra til slutt Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Hehehe, takker Er aldri 100% konsenstrert når jeg skjærer. Stemmer det, Vågebu Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hehehe, takker Er aldri 100% konsenstrert når jeg skjærer. Stemmer det, Vågebu Trenger ikke være konsentrert, bare legg roe rett ved siden av som du kan føre stikksaga langsmed. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 LCD-skjermen var knall og passet ypperlig til case'n;-) Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 var det vansklig å lodde LCDen??? Btw: igjen bra projekt.... liker stilen din Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Takk! Var ikke så veldig vanskelig. Kjøpte lcdskjerm med kretskort bak, så var bare å lodde fast "tinga". Men ikke gjør samme tabben som meg, jeg lodde det feil vei, så måtte finne på en smart løsning. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Lekte litt med photoshop. Hva syns dere? Endret 23. april 2005 av venn Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bra det! Kanskje det hadde blitt bedre hvis du hadde hatt stor I? WhiteIce? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Takk, gjorde den litt anderledes. Endret 23. april 2005 av venn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå