Daniel Hovden Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Når kommer neste update??? Nydelig jobb btw Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 gleder meg til lakken kommer på... håper du gjør en grundig jobb med den, skal det være glatt eller ru overflate ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Takker! FriedDude: Neste update kommer sansynlig imorgen. Coretec: SKal nok bli en glatt overflate Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hm, kombinasjonen plexi / tre ga jo uansett en artig effekt! Morsomt å se hvor kreative folk rundt omkring kan være. Synes du bør legge deg på en blankest mulig finish, det er alltid staselig å beskue! Ulempen er at det tar fordømt mye tid å få den rette finishen, samtidig som at en blank flate stiller desto større krav til grunnarbeidet. Men ikke gi deg! Det blir helt sikkert knallbra! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hehe kan love at det tar laang tid å få speilfinish! først pusse, grunne,pusse,grunne,pusse,lakke,pusse osv osv.. men med litt turtlewax til slutt blir det NY-DELI-G! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Som sagt, dette blir nesten garantert bra! gleder meg til å se det ferdige resultatet, men da må jeg jo se meg etter et nytt prosjekt som er like spennende (tenker f.eks. på at det ikke så ut en stund, og nå er det nyyydelig) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Hyggelig med flere tilbakemeldinger Skrue: Takk! Skal prøve meg på en speileffekt ja. kverna: Uff da. Funker det fint med autosol? Har en hel tube med det. sigen: Hyggelig å høre. Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 veldig fint må jeg si. nice effekt må jeg så. gleder til neste update Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 illvit? venn? Når bytta du nick? Savner "illvit" jeg! Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hehe kan love at det tar laang tid å få speilfinish! først pusse, grunne,pusse,grunne,pusse,lakke,pusse osv osv.. men med litt turtlewax til slutt blir det NY-DELI-G! Har hørt att du helst skal la lakken "puste" i 60 dager før du vokser, mulig jeg har hørt feil men... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Tar 3 måneder før lakken herder fullstendig..! 30 timer til du kan ta på den.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvor lang tid tar det før bengalakk er fullstendig herdet da? Kanskje det hadde blitt bra? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Bengalakk? 3 måneder er forresten bare en standard! Varier jo en del.. Men du kan vokse etter et par døgn vil jeg tro... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Njah, man bør jo drøye det litt før man banker ivei med polish og / eller Autosol. All lakk trenger en viss herdetid, før den kan behandles med diverse polerende remedier. En sak som kan fremskynde herdeprosessen, er å veksle mellom kulde og varme. Har man mulighet for å varme opp kassa / lakken til 50-60grader, for så å kjøle det hele ned til under romtemperatur i flere sykluser, så går det hele fortere. I mange sammenheng kan man bruke vann til dette, men det er meppe å anbefale på et kabinett av tre. Så ta heller tiden til hjelp! Hastverk kan fort bli lastverk, og da må man ofte gjøre hele greia om igjen. Bare spør Snekker´n! Men han fikk det jo fint til slutt da! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Glisevask og ballemann: Jo, jeg har skifta nick. Likte ikke det gamle, illvit er jo en forkortelse for Illustrert Vitenskap. Men jeg, jeg kan være en venn. GROGI:Takk Skal bruke Biltemalakk. Vet at mange er kritiske til eden lakken, men jeg syns den funker bra, og den er i tillegg billig. Skrue :Takk for tipset. Vet noen om hvordan jeg kan kan se om lakken er herda eller ikke? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 les på boksen selv om lakken kjennes "tørr" ut så kan det fortsatt være at den ikke er herdet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Skal bruke Biltemalakk. Vet at mange er kritiske til eden lakken, men jeg syns den funker bra, og den er i tillegg billig. Jeg kan referer til Dr.Spawn sitt prosjekt, UltiMame. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=247758&st=500 Der gikk ikke biltemalakken så bra Må også si at dette prosjektet har tatt seg veldig opp Meget bra gutt Lenke til kommentar
sigz Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Så utrolig digg! Når kommer neste update? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå