alexern Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Skrollan Skrevet 11/04/2005 : 18:39 Det blir nok bra... alt kan fikses med noen lag med lakk og grunning:P nei! alt kan ikke fikses med litt lakk og grunning...!! som jeg og skrue har nevnt et par ganger så er grunn arbeidet helt avgjørende for overflaten. hvis det er en bulk i sparklinga så blir det en bulk i lakken også! ikke for å virke sinna men det er sånn det er, og jeg aner at du ikke mente det helt... måtte bare få det fram... Endret 12. april 2005 av alexern Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Update Mens jeg pussa, så fikk jeg uheldigvis pussa vekk maskeringsteipen og. Så da får dere sett kabinettet uten maskeringsteip. Slapp av, her kommer et bedre bilde. Med blitz: Disse ledsa skal jeg ha rett over cd-romen. På neste bilde ser dere at jeg har borra noen hull. Her er bilde som som jeg snakker om Et litt klarere bilde: Syns blåfargen er litt mørkere på ordentlig enn på bildet. Det var alt for idag Endret 12. april 2005 av illvit Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 nydelig effekt! detta blir konge nå er det vell bare lakeringen som gjenstår? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 nydelig effekt! detta blir konge nå er det vell bare lakeringen som gjenstår? Takk, takk. Det er nok mer pussing Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Dette ser bra ut, kongeeffekt med de lysstripene! Keep up the good work! *glede seg til neste update* Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Nydelig Jobb.. Kutgw Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Deeet ble rått det! Sinnsykt pent.. Ser et par likheter nå: http://www.bit-tech.net/images/article/130/image003.jpg Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Bra effekt! Skal du ha lye i fronten og? Lenge til du begynner på plexibiten til fronten? Dette blir bra! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Begynner å bli skikkelig bra dette.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ja, jeg innrømmer at jeg var skeptisk i starten, men dette begynner blir bra! Ros og det som bedre er til deg! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Takker alle sammen Glisevask: Skal nok ikke prøve å herme etter den moden. Det er masse forskjeller. Vågebu: Skal selvfølgelig ha lys i fronten. Vet ikke helt når jeg skal begynne....Det vil fremtiden vise Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Vel, for og være ærlig når jeg begynte og lese dette prosjektet ville jeg ikke tro det skulle bli noe, men joda dette er skikkelig NICE! Gleder meg til lakken skal på Stå på ! El NetZor Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg hadde samme oppfatning som de andre først, at det så litt shabby ut, men du har jaggu fått det til bra nå! stå på og få på litt farge! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Takker. Må sparkle litt mer, så kommer lakken Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Må jo sies at dette blir kult altså! Du får ta bilder når den er helt hvit og pusset i dagslys med fullt lys inni så vi ser stripene i all sin prakt! Jeg har sagt før at jeg har sagt det før at dette ble mye bedre enn jeg noensinne trodde det skulle bli (PS det er faktisk IKKE skrivefeil i forrige setning!) Stå på! Lenke til kommentar
Andreas3625 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Veldig Bra... STÅ PÅ... venter på update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå