Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Over tid vil noe vann bli borte ja. Hvor fort, er avhengig av hvor tett tanken er.

Da tenker jeg naturligvis ikke på lekkasjer, men den naturlige fordampningen som måtte finne sted om f.eks påfyllinga ikke er tett.

Om du bruker silikonslanger, så vil også de slippe igjennom mikroskopiske vannmengder.

Men slapp av. "Over tid" betyr uker / måneder, så det er ingen fare for at du plutselig sitter der med tom tank.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update

 

Fikk en pakke fra 3dfxcool.no

Innhold:

dual 10cm katoder

8leds

ide-kabel svart

DSCF1998Custom.jpg

 

Fikk avslag på en blå lcdskjerm fra hammar.no. Gjorde nøyaktig samme feil som ppå den forrige. :no: Er så ukonsentrert når jeg lodder :no:

DSCF1994Custom.jpg

DSCF1993Custom.jpg

 

Men heldigvis gikk det bra denne gangen. Som du ser på det bildet over har skillsa mine blitt bedre.

DSCF1996Custom.jpg

DSCF1997Custom.jpg

 

Sparkle, sparkle :roll:

DSCF2001Custom.jpg

 

Satt inn lysa fra 3dfxcool for å sjekke. Det ser grønt ut fordi den lyser igjennom gul maskeringsteip.

DSCF2002Custom.jpg

DSCF2000Custom.jpg

DSCF2003Custom.jpg

 

The psu in the dark

DSCF2004Custom.jpg

Lenke til kommentar

Du sender en mail til den webshopen du vil at skal sponse deg, microplex sponser ikke, og sier hva du heter, hvem du er og hva du driver med, hvorfor du vil bli sponset, en aning (eller du kan si det rett ut) om hva du vil ha og hva de får ut av det. For eksempel litt reklame i en worklog. ;)

 

Har aldri blitt sponset selv, men har sett det i en annen worklog. :)

Endret av X-tremeOverclocker
Lenke til kommentar

CoreTec: Takker :D

aeinstein: Takker

 

Skal prøve å få til bedre bilder neste gang.

 

X-tremeOverclocker: Takker

 

Ang. sponsorer: X-tremeOverclocker har helt rett.

 

Scrollan: Takker.

 

Syns ikke det ser helt bra ut selv ennå, men etter noen lag med lakk så skal det nok bli bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...