jingt Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Vil vannstanden synke etter hvert? Tror nok jeg beholder denne tanken siden jeg har brukt så mye tid på den. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Over tid vil noe vann bli borte ja. Hvor fort, er avhengig av hvor tett tanken er. Da tenker jeg naturligvis ikke på lekkasjer, men den naturlige fordampningen som måtte finne sted om f.eks påfyllinga ikke er tett. Om du bruker silikonslanger, så vil også de slippe igjennom mikroskopiske vannmengder. Men slapp av. "Over tid" betyr uker / måneder, så det er ingen fare for at du plutselig sitter der med tom tank. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Hehe, takk for svar. Jeg bruker forresten Primoflex-slanger. Veldig bøyelige. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Driver å sparkler fortsatt. Veldig mye skolearbeid nå for tida, så får ikke gjort så mye. To bøker på over 400sider, og et Krl-prosjekt Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 teip på no vinger på kabinettet, ta et bilde og la det være Krl prosjektet... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hehe, skal nok prøve å få en litt bedre karakter Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Fikk nettopp svar om at jeg hadde blitt sponsa av 3dfxcool.no med noe lys og katoder. Fikk en liten avslag på en blå lcddisplay fra Hammar Endret 6. april 2005 av illvit Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har ikke du blitt sponset av hammar tiligere? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Update Fikk en pakke fra 3dfxcool.no Innhold: dual 10cm katoder 8leds ide-kabel svart Fikk avslag på en blå lcdskjerm fra hammar.no. Gjorde nøyaktig samme feil som ppå den forrige. Er så ukonsentrert når jeg lodder Men heldigvis gikk det bra denne gangen. Som du ser på det bildet over har skillsa mine blitt bedre. Sparkle, sparkle Satt inn lysa fra 3dfxcool for å sjekke. Det ser grønt ut fordi den lyser igjennom gul maskeringsteip. The psu in the dark Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) litt blurry bilder av lcd og lodding... men virker kult detta Adidas sokk du har på det ene bildet ? Endret 10. april 2005 av CoreTEC Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Dette blir digg! Men ta _litt_ mer stødige bilder. Sett gjerne fra deg kameraet og ta på utløser eller konsentrer deg om å holde kameraet stille på hvert eneste shot. Lenke til kommentar
Andreas3625 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 hvordan får du sponsorer.. bare spør du.. hva gjør du igjenn da. reklamerer??? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Denne updaten har jeg venta på... Ser skikkelig fint ut, forsett sånn du. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) hvordan får du sponsorer.. bare spør du.. hva gjør du igjenn da. reklamerer??? Har lurt på det samme lenge jeg å.... noen som vet det??? Btw: Bra projekt illvit.. keep on the good work... Endret 11. april 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 hvordan får du sponsorer.. bare spør du.. hva gjør du igjenn da. reklamerer??? Har lurt på det samme lenge jeg å.... noen som vet det??? Btw: Bra projekt illvit.. keep on the good work... me too Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Du sender en mail til den webshopen du vil at skal sponse deg, microplex sponser ikke, og sier hva du heter, hvem du er og hva du driver med, hvorfor du vil bli sponset, en aning (eller du kan si det rett ut) om hva du vil ha og hva de får ut av det. For eksempel litt reklame i en worklog. Har aldri blitt sponset selv, men har sett det i en annen worklog. Endret 11. april 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 CoreTec: Takker aeinstein: Takker Skal prøve å få til bedre bilder neste gang. X-tremeOverclocker: Takker Ang. sponsorer: X-tremeOverclocker har helt rett. Scrollan: Takker. Syns ikke det ser helt bra ut selv ennå, men etter noen lag med lakk så skal det nok bli bedre. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det blir nok bra... alt kan fikses med noen lag med lakk og grunning:P Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Pent dette, blir sikkert bra! Ang. sponsing: List opp det du vil ha, men husk å spørre veldig fint om de har_lyst_til å sponse deg med en eller flere av tingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå