Christer1 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Blir stilig dette. Gleder meg til å se ferdig resultat Endret 18. mars 2005 av Christer1 Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Takk alle sammen jonas27389: Syns det var litt dyrt. Får prøve med biltema-lakken jeg har først, og hvis det blir dårlig får jeg bite i det sure epliet og kjøpe det da. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Takk alle sammen jonas27389: Syns det var litt dyrt. Får prøve med biltema-lakken jeg har først, og hvis det blir dårlig får jeg bite i det sure epliet og kjøpe det da. IKKE KJØP BILTEMALAKK... Den er forrferdelig, ganske mange her i forumet som har erfart det. Mange som rett og slett har kunnet skrelle den av etterpå. Hvis du vil ha en okey lakk til utrolig pris skal du kjøpe europrislakken. Tror den koster under 20kr boksen og det er mange her i forumet som har skrytt av den (har ikke erfaring med denne selv). Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Blir stilig dette. Gleder meg til å se ferdig resultat litt off-topic Jeg trenger noen male kontakter, hvor får jeg det? Med ledning. Har noen female med ledning jeg tok av fra en strømforsyning, men nå trenger jeg male, noen som vet ? LITT off topic? Hallooo.... START DIN EGEN TRÅD. Ikke begynn å spørre om slikt i en worklogg... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Takk alle sammen jonas27389: Syns det var litt dyrt. Får prøve med biltema-lakken jeg har først, og hvis det blir dårlig får jeg bite i det sure epliet og kjøpe det da. IKKE KJØP BILTEMALAKK... Den er forrferdelig, ganske mange her i forumet som har erfart det. Mange som rett og slett har kunnet skrelle den av etterpå. Hvis du vil ha en okey lakk til utrolig pris skal du kjøpe europrislakken. Tror den koster under 20kr boksen og det er mange her i forumet som har skrytt av den (har ikke erfaring med denne selv). Hvis jeg husker riktig så advarte alle mot alt annet enn hobbylakken. Den var av god kvalitet. Jeg har allerede kjøpt lakken skjønner du. (2 bokser) Endret 17. mars 2005 av illvit Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Den kan du like godt kaste. Biltemalakken er ille. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Blir stilig dette. Gleder meg til å se ferdig resultat litt off-topic Jeg trenger noen male kontakter, hvor får jeg det? Med ledning. Har noen female med ledning jeg tok av fra en strømforsyning, men nå trenger jeg male, noen som vet ? LITT off topic? Hallooo.... START DIN EGEN TRÅD. Ikke begynn å spørre om slikt i en worklogg... Faen så sur du er da! Var bare et spørsmål! !! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 pointet var vel at det ikke hørte hjemme her... så han hadde for all del rett... men men... hvorfor ikke bare kjøpe quick lakk på male sjappe... den har høy kvalitet! og da er det vel vært det selv om det koster rundt 100 spenn for kanna... Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jo vet, men lykke til vidre illvit, kommer innom med jevne mellomrom for å se jeg Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Takk!! Når jeg pusser på sparkelet med sandpapir så går det ikke bort. Den klumper seg liksom opp. Gikk hardere til verks og brukte fila. Sparkelet gikk bort, men det gjorde treverket og. Dekka over mine feil med litt sparkel og får prøve igjen en annen dag når det har tørka. Noen tips? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har du prøvd med slipemaskin med litt grovt papir? Prøv med 60-80-120 eller .no sånn først, og så kan du eventuelt bruke noe finere Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Har ikke slipemaskin, dessverre Var jeg kanskje for utålmodig? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Du kjenner vel ikke en nabo som har noe? Det går mye raskere med maskin enn for hånd. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Nei, dessverre. Gjør ikke noe om det går litt treigt. Vil bare ha det fint, det er det viktigste. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Begynn med 60, og bruk finere etter hvert da. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 ha på et godt og tykt lag som er veldig godt blandet med herderen også venter du lengeeee, en dag for best resultat... før du sliper det vekk ( altså ikke mer herder enn du skal ha i, men bland det lenge for bra miks... ) ta deg litt tid når du sparkler og prøv å få det så jevnt som mulig med en gang... og siden du skal ha over en ganske stor flate kan det kanskje være lurt å ta det i flere omganger... blir nok bra..! Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 lenge til neste bilde update ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Det er byggfuge jeg bruker som sparkel. Neste bildeupdate kommer nr jeg får pussa. Pussa litt nå, og det ciste seg at jeg bare hadde vært utålmodig. Den var ikke helt tørr forrige gang jeg pussa. Får vente i noen dager til, så kanskje det blir enda lettere å pusse. Ps. Merk at det har vært over 20 000 besøkere. Endret 20. mars 2005 av illvit Lenke til kommentar
alexern Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 øhm... byggfuge... det hørtes litt skeptisk ut...kan være at den ikke er så bra som å sparkle vanlig... tror jeg hadde innvestert i litt finsparkel der ass, og helst ikke biltema sin type... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Det ser overraskende bra ut nå som jeg har spraya med biltemalakken. Kanskje jeg skal kjøpe litt bengalakk for å få den enda jevnere. Update kommer en gang i kveld. Det har oppstått noen "ujevnheter". Vil bengalakken dekke over porene? Endret 21. mars 2005 av illvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå