jingt Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Takk! Som sagt så sitter døra veldig godt, så jeg trenger ikke å feste den. Jeg sliter veldig med å få den av og på. Må bruke makt! Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ser meget mye bedre ut illvit. Blir morro å se det ferdige ressultatet. Lykke til videre. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dette ser kjempebra ut. Spesielt fronten imponerte stort! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Rune_: Takk, takk sigen: Takk! aeinstein: Takk! Har kjøpt litt plexi idag, så det blir et lite plexivindu Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Update igjen! Har, som dere ser nå lagd et vindu. Bondo har jeg brukt for å få det jevnt med treet. Plexiramma skal få samme finnish som resten av kabinettet. Altså glossy white. Har på dette bildet pussa litt. Må snart vaske vinduet. Det er skittent! Med hk og psu inni kassa Bare et annet bilde. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dette blir jo bare bedre og bedre Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Takk skal du ha, Vågebu. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Helt enig med Vågebu, her blir det bare mindre og mindre å klage på, faktisk minimalt som jeg ser her nå, men ikke noe du ikke kan forbedre lett! Bra arbeid! EDIT: Shit, shift holdt seg ikke nede Endret 14. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dette ser som sagt flott ut!! Stå på! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Takk skal dere ha, sigen og aeinstein. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 nydelig men hvordan skal de plexi "strålene" på kassa bli når du har lakka det? og skal du lakke innsiden? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Kommer nok mest til å lakke på utsiden. Maskeringsteip på stripene Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Pass på at du ikke maskerer for lite eller for mye da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg annbefaler deg å legge ett maskeringstape lag over hele framsiden, så skjærer du vekk der hvor du skal lakke. Da er du garantert at det blir riktig Blir bra dette nå Btw. Hviken farge skal du ha? Endret 15. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Vågebu: Neida Natrium: OK, takk for tipset. Skal ha fargen hvit. Update kommer om noen få stunder. Skal bare laste opp bildene. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Here comes a update! Ta en ekstra lang titt på disse bildene som kommer nå, for dette er det siste dere kommer til å se av denne "looken". Dette kabinettet skal få en "extreme makover" Nesten all hw er inni kabinettet untatt, cdrom, harddisk og vannkjøling(radiatoreren er inne I disse bildene har jeg lagt et lag med sparkel Lenke til kommentar
perstian Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 seeeeriøst, dette her ser jævlig bra ut har du tenkt til å ha lys o.l. på innsiden eller? stå på! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 perstian: Takk skal du ha. Lys skal jeg selvfølgelig ha, og det vil lyse opp stripene SpecialUnit69: Takk, takk(Har aldri hørt det utrykket før) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå