Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tnn: Takk

Rykende_Kaffe: Takk!! Fiksa bakplata nå. Ihvertfall delvis

Natrium: Skal se om jeg får fiksa på det.

notarget: Takk!

Audun B: Da beklager jeg så meget. Det var ikke ment som noen angrep på deg.

Liten update

Skal fylle hulla og ujevnhetene.

DSCF1923Custom.jpg

Endret av illvit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså jeg tenker ikke bare på bakplaten nei. HELE kabinettet. Også fronten. Men nå har du fått tegninger så jeg regner ikke med at det er nødvendig at jeg skal vise akuratt det samme en gang til. Btw. Ser bedre ut med den nye bakplaten du har laget. Men vær så snill for vår og din egen del. Ta deg de 5 minuttene ekstra det tar å være litt nøye. Bruk en linjal, skjær etter linjene slik at det blir rett og pent og tilpass alt så det er så det er så passe som mulig. 1 mm feil kan fort bli mye når det er små detaljer...

Jeg sier ikke dette for å være slem det er ikke derrfor vi gir deg tilbakemeldinger, OG du har SELV BEDT OM TILBAKEMELDINGER. ^^

Menne ta deg tid og vær nøye når du først skal gjøre noe. :):thumbup:

Lenke til kommentar
du må lakke den metall plata hvit og da :) (husker søren i meg ikke hva den heter :hrm: )

men nederst til høyre er ikke pent.. fiks det :p hehe.. ellers er ikke kabinettet så ille som alle sier :thumbup:

Er det I/O-panelet du sikter til?

Nå ble det endel finere, mer stilrent ja illvit! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det ble MYE bedre ;)

Det er lett å jobbe litt for fort, har selv fått erfare at det ikke er noen god ide spesiellt når det kommer til plexi ol.

Du kunne jo forekselpel (på front platen) kuttet stripene litt lengre (så de er like lang) og kanskje litt breiere så du får de helt rett... ;)

STÅ PÅ... :thumbup:

Lenke til kommentar

bare en liten ting... stabile hender når du tar bilder gutt... blir helt gal av å se på blurry bilder... da får man ikke sett detaljene... kassa har et najs design men det virker som om du har hatt litt hastverk med noen av delene ass...

men ellers mye bra :)

Lenke til kommentar

Nok av pågangsmot har du :p menneh ser litt ut som du er litt overivrig på å bli ferdig! Driver selv å bygger kabinett i tre med diverse glassfiberfinish med litt plexi her å der. Første kassen måtte jeg kaste pga jeg ikke forberedet meg skikkelig, brukte feil verktøy og hadde rett og slett hastverk og lite tålmodighet! Kommer bare med noen tips for framtidige prosjekter du blir å slenge deg utti og evt hvis du bestemmer deg for å begynne på nytt! Først og fremst bruk gjerne god tid å planlegge alt! God arbeidstegning gjør arbeidet mye lettere. Bruk f.eks Sketchup ( http://www.sketchup.com/ ) Fungerer veldig godt :thumbup: Saging i treverk med frihånd har en tendens til å bli skeivt å stygt. Bruk gjerne en sirkelsag med støtte langs ønsket kuttlinje. Koster rundt 300-500kr i nærmeste billigbutikk :yes: Til Materialvalg kunne Kryssfinèr eller 1cm MDF hvert en mulighet. Ikke så mye mer jeg kommer på i farten! *TrøTT* Så nå er det natt for meg. Keep up the good work! :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar
alexern: Greit, bildene skal bli bedre. Har egentlig ikke hatt hastverk, bare små uhell :p

X-Shock: Jeg har erfart at krysfiner ikke er det beste materiale. Det fliser seg enkelt opp.

Så lenge du vet hvordan du arbeider med det så fliser det ikke. I Snekker'n sitt kabinettprosjekt ble det brukt 10mm kryssfiner så det er nok ikke noe dårlig metaterialvalg!

Lenke til kommentar

det ble mye bedre, men hva med nederste delen til høyere på bakplaten?

den henger jo ikke sammen jo :dontgetit:

hvis du fikser det blir det bra vettu :thumbup:

resten av kabinettet: det hadde vert lurt å finpusse litt noen av stedene,

men jeg synes også at mange her er litt for kritiske og forventer at alle delene skal være helt perfekte, jeez folk det er ikke noe fabrikkprodusert greie heller.

noen deler som ikke er helt perfekte må man regne med.

men uansett, bra du fikk fiksa litt på bakplata, hvis du får fiksa resten bøir det elskbart :thumbup:

Lenke til kommentar

Vågebu: Takk, får se hva jeg kan få gjort med greiene nederst til høyre da. Det er med på å gjøre at psuenm står i "klem".

Rykende_Kaffe: Takk. Det skal nok bli bedre skjønnere du. Jeg har veldig mye pussearbeid igjen. Bedre enn fabrikkprodusert!!

CoreTEC: Takk. Ikke bare litt pussing, men veldig mye.

Lenke til kommentar

Update

Et bilde av hvordan det ser ut bakfra

DSCF1932Custom.jpg

Forfra

DSCF1933Custom.jpg

Et perspektiv-bilde

DSCF1929Custom.jpg

Som dere kan se har jeg lagd den andre siden og. Den sitter så godt fast at jeg ikke trenger å feste den med noenting. Sliter faktisk skikkelig med å få den på og av

DSCF1930Custom.jpg

Med døra av

DSCF1931Custom.jpg

Kom med kommentarer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...