Vågebu Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Skal ikke platen gå helt ned der nede med 230V inn? Den plexien på CD-ROMen var ikke helt bein, men hvis den er litt større enn den originale fronten blir det bra hvis du pusser den litt. På PSUen ville jeg prøvd å fjerne silikonen som er nede på den svarte delen. Brukte du sparkel på kanten? Det ble bra nå når du hadde pusset den Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) sigen: Ja. Vågebu: Den ble så spinkel, så jeg skjærte den bort. Trenger den ikke uansett. Skal nok fikse litt på plexien. Det er egentlig ikke noe vits å fikse på psuen. Kommer nok ikke til å se mer enn litt av topp-plexien igjennom vinduet som jeg kommer til å lage. Og ja, jeg brukte sparkel på sida, og takk. Takk for svar Endret 9. mars 2005 av illvit Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvordan skal du feste sidedøren? Skal du ha vindu/plexi i den? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Har ikke helt bestemt hvordan jeg skal feste den ennå. Kanskje med hengsler på innsiden og bare sette den i klem, eller feste den med borrelås. Skal ha et lite plexivindu ja. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis jeg skal si hva jeg mener, så må jeg si som noen andre her. Dette ser direkkte uflidd ut. Masse skeive linje og diverse liming i hytt og pine. Men kan hende slutt resutlatet blir bra for det, men akkurat nå ser det ut som du egentlig ikke bryr det så alt for mye, eller kjører på i en stor hastighet. Men men, kan jo hende det bare er meg da, som er for perfeksjonist. Mvh Audun B Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 For å være ærlig så må jeg dessverre si at det ser helt jævelig ut nå Hadde jeg vært deg hadde jeg laget hele kabinettet på nytt for det er ikke pent på noen måte. Ikke en eneste rett linje osv. Beklager. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 For å være ærlig så må jeg dessverre si at det ser helt jævelig ut nå Hadde jeg vært deg hadde jeg laget hele kabinettet på nytt for det er ikke pent på noen måte. Ikke en eneste rett linje osv. Beklager. Greit, vi har hørt det nå, jeg også har komentert det, men det skal vist være sånn bakpå, så var det noe mer å klage på, så: A) Opprett en egen tråd under "søppel" for dette kabinettet, der dere får ut alt det negative dere har å si om det B) Send PM til trådstarter C) SLUTT Å WHINE!!! Det ser faktisk ikke SÅ gale ut som det høres ut her! Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Som sagt, det er jo ikke ferdig da. Kan jo bli bra. Så det er bare å fortsette på det kabinettet. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Vel, jeg syntes da det har gått mer i riktig retning enn jeg hadde trodd! Syntes trelooken ble stilig når du pusset kanter og hjørner, og hvem i helsikken er intressert i å ha kabinettet stående så bakenden er synlig . Har tro på at dette kabinettet blir bra når det er ferdig jeg! Stå på! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Audun B og Rune_: Er det bare bakplaten dere snakker om? Hvis det er noe annet en bakplaten, så kan dere bruke paint og tegne opp? sigen: Takk for støtten aeinstein: Takk takk, fint med noen positive kommentarer og!! Som sagt tidligere så kommer jeg til å spraye hele kassa glossy white, så det blir ikke mye trelook igjen. Helt til slutt vil jeg si: 1. Jeg skal lage et nytt cd-stealth 2. LEste på at forum at HK kontaktene kan brekke, så jeg kommer til å kutte den rett og bruke I/O shield for å støtte kontaktene opp. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hm.. for å si det slik.. det er ikke det beste jeg har sett, men dårlig er det heller ikke. Det har forbedret seg MYE fra slik det startet, men jeg syntes den kanten ved PSU'en var litt rar.. ser ut som om den er knekt..hva om du heller lager slik at PSU'en er "en" kant med bakplata Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Audun B og Rune_: Er det bare bakplaten dere snakker om? Hvis det er noe annet en bakplaten, så kan dere bruke paint og tegne opp? Jeg siktet mer til hele sullamitten jeg da. Men og til den plexiplate med stripene i foran osv. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 PioUs-Jin: Siterer aeinstein:"hvem i helsikken er intressert i å ha kabinettet stående så bakenden er synlig " Audun B: At kassa står litt skeivt? Er ikke stripene rette? hmm.. Du vet at plexiplata foran ikke er festa ordentlig, men bare med maskeringsteip? Henger helt sikkert litt skeivt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Audun B og Rune_: Er det bare bakplaten dere snakker om? Hvis det er noe annet en bakplaten, så kan dere bruke paint og tegne opp? Jeg tror du vet godt hvor han kommer til å tegne, siden du nevner akkurat dette. *hente bilde fra www.bit-tech.net * Stort bilde: http://www.comp-reviews.com/deadlystuff/errors.JPG Ja, det er endel whinig i denne tråden om at det er ett dårlig arbeid. Jeg skjønner hva du mener med at det vil bli bra til slutt, for jeg har selv vært inne på tanken. Men det gir ett så mye dårligere inntrykk av det hele når du ikke gidder å bruke linjal engang når du tenger opp strekene Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Merk: "Hvis det er noe annet en bakplaten, så kan dere bruke paint og tegne opp" Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ønsker deg lykke til videre jeg og håper du får fiksa bakplaten! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 bakplata så litt fåkka ut, men kabinettet så digg ut inni, god utnyttelse av plassen osv. det byner også å se bra ut på utsiden også. har stor tro på at resultatet kommer til å bli bra men jeg ville råda deg til å fikse bakplata Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Merk: "Hvis det er noe annet en bakplaten, så kan dere bruke paint og tegne opp" http://goseweb.com/jorgen/filer/f97eb34e.jpg Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Audun B: At kassa står litt skeivt? Er ikke stripene rette? hmm.. Du vet at plexiplata foran ikke er festa ordentlig, men bare med maskeringsteip? Henger helt sikkert litt skeivt. Tror du jeg er stokk steike stupid eller?? JEG SYNES UTSKJÆRINGENE I PLEXIGLASSET ER SKEIVE!! Og det har ikke noe med hvordan plexiplate henger, ligger, flyger, svømmer, løper, hopper eller whatever. Ikke i hvilken dimensjon den er heller. Litt flaming her. Men bare for å fremheve hva jeg mener. Det du skriver fikk meg til å faktisk virke dum. Fra mitt synspunkt da. Og på den paint tegninga til Natrium ser man masse uflidd arbeid. Tror du har tatt deg vann over hode, eller i allefall bygge egenskapene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå