Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bruker du rødsprit blir det ikke så mye bedre. Rødsprit legger igjen en hinne av fett, noe som ikke er bra. Det er mer risikabelt å bruke rødsprit enn isopropanol. Det er ikek verre enn å dyppe en q-tips i isopropanol og deretter vaske kjernen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

m3tro89: Blir nok ikke aktuelt. Vet ikke hvor jeg får tak i det.

Vågebu: Så fint :D

Natrium: Det har blitt diskutert mange gange før. Søk, og du vil finne! Det er whitesprit som legger igjen en liten hinne, ikke rødsprit.

sigen: Brukte sandpapir med grovhet 80 :p (Pussing er kjedelig) på begge sider.

Endret av illvit
Lenke til kommentar
Natrium: Det har blitt diskutert mange gange før. Søk, og du vil finne! Det er whitesprit som legger igjen en liten hinne, ikke rødsprit.

Dere vant ikke den diskusjonen, dere ga langt faen i hva jeg og "skrue" sa. PM han, og du får svaret.

Lenke til kommentar

Ikke for å være stygg eller noe sånn, men eg tror det blir bedre hvis du begynner helt på nytt og planlegger litt bedre denne gangen. Ta deg god tid når du skal gjøre noe. Foreløpig der det litt slurvete ut :(

For all del spør hvis du lurer på noe! Eg er ikke den som vet mest her akkurat, men det er andre her som er veldig hjelpsomme og har litt bedre erfaring med dette.

Lenke til kommentar

Takk

Update

Her ser dere hvorfor jeg har lagd "buen" på bakplata. Hovedkortet skal litt lenger opp. Har ikke festa den til kabinettet, men bare lagt det inni. PS. Strømforsyneren er ikke satt ordentlig, bare ligger og "slenger"

DSCF1919Custom.jpg

Her ser dere at den psuen blir lagt i "klem" mellom bakplata og ramma.

bf73858e.jpg

9f48348a.jpg

Flere bilder:

a230d1f1.jpg

1a1491e8.jpg

f642e65a.jpg

Pussa høyre kant:

DSCF1921Custom.jpg

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...