jingt Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Det er bra, stå på! Takk, det blir update imorgen. Lagde bakplata av tre istedet, pga. det er mer solid. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Takk, det blir update imorgen. Lagde bakplata av tre istedet, pga. det er mer solid. Vi gleder oss. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Takk, det blir update imorgen. Lagde bakplata av tre istedet, pga. det er mer solid. Vi gleder oss. Ja, det gjør vi Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Update Først lagde jeg en bakplate som jeg har limt fast. Legg merke til den fine buen. MEkka litt på fronten. Her er et lite oversiktsbilde. En liten guide på hvordan man stealther/skjuler en cd-rom Man tar en plexibit på samme størrelse som cd-rommen: Så lager man noen forhøyninger og tar en svær plexibit på knappen. Så tar men den store plexibiten og setter det oppå. (Alt er limt med silikon) Vanntanken er forresten helt tett! Endret 6. mars 2005 av illvit Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Alle kantene ver ikke helt rette da Er det blank silikon du har brukt? Det så mer hvitt ut på bildene. Skal du lakkere den når du er ferdig? Hvordan skal sidedørene være? Håper det blir fint til slutt Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hva fikk du i sponsorgaver? Jeg fikk ikke MPX til å sponse mitt prosjekt selv om jeg skrev en laaang og hyggelig mail... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg ville heller brukt lim fra limpistol enn silikon. Silikonen detter fort av. Ang bryteren på cd-romen er det bedre å lodde på en eksternbryter. Jeg må nesten være Ærlig. Det er ikke pent når det er så skjeft. Uansett om det syns eller ikke Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Skjønnte ikke helt stealthinga jeg.. er det bare klemme inn høyre side så åpner dvd'n seg ? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Silikonen er vel så elastisk at det er mulig å trykke på knappen uten at plexien faller av? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Vågebu: De er rette nå. Det er nok ikke blank silikon, men jeg tror jeg skal spraye hele baksiden hvit. Jeg skal lakkere hele kabinettet hvit, glossy hvit. jonas27389: Mus, lcdskjerm, 12cmvifte og fjernkontroll Natrium: Bildet lyver litt. Den er mye rettere i virkeligheten. Og jeg tar ikke sjansen på å lodde. CoreTEC: Man presser inn, og den vil åpne seg. Takk for tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg ville fjernet den hvite silikonen du har brukt, og heller brukt blank. Koster 39,- på europris hvis det er aktuelt. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg ville fjernet den hvite silikonen du har brukt, og heller brukt blank. Koster 39,- på europris hvis det er aktuelt. Høres fint ut. Er det vanskelig å fjerne størkna silikon? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Prøv med isopropanol/2 propanol. Det er iallefall mulig å vaske vekk sikaflex med det. 2 propanol selges som kondensfjerner på bensinstasjoner, og koster rundt 20,- for 2dl. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Vågebu: De er rette nå. Det er nok ikke blank silikon, men jeg tror jeg skal spraye hele baksiden hvit. Jeg skal lakkere hele kabinettet hvit, glossy hvit. jonas27389: Mus, lcdskjerm, 12cmvifte og fjernkontroll Natrium: Bildet lyver litt. Den er mye rettere i virkeligheten. Og jeg tar ikke sjansen på å lodde. CoreTEC: Man presser inn, og den vil åpne seg. Takk for tilbakemeldinger:) Hvordan i H*****E fikk du en LCD-skjerm i sponsorgave? Fikk du den fra MPX syntes jeg jaggu at jeg kan få en liten viftestyring, eller har du noen hemmelige kontakter? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) jonas...:Mener lcd-display, og fikk den fra hammar.no Dårlig formulert. Det jeg mente var at det var alt jeg hadde fått i sponsorgave. Kan vi ikke ta dette over PM istedet?. BTW:Fikk en mus fra MPX Vågebu; Tror jeg skal kjøpe litt isopropanol for å rense gpuen. BTW: Update ikveld(7.3) Endret 7. mars 2005 av illvit Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 forsiktig med isopropanol.. sølte en dråpe på HK'et mitt en gang og det døde. (ventet seff med å skru på på et par dager for å la det tørke, men hjalp ikke. Et par chipper holdt nesten på å begunne å brenne) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Update Mekka litt på PSUen for å få en litt mer frozen-effekt, så spraya hvit maling på baksiden. Sånn ble den seende ut.[uten blitz] [Med blitz] Spraya Cd-rom stealthen hvit på baksida, og da måtte jeg selfølgelig også ha matchene viftegrill. Den er matt foran, med hvit maling bak.Og at den ikke er rett er bare midlertidlig. Cdrommen skal dyttes litt lenger inn sånn at plexien er på samme nivå som resten av fronten. forsiktig med isopropanol.. sølte en dråpe på HK'et mitt en gang og det døde. (ventet seff med å skru på på et par dager for å la det tørke, men hjalp ikke. Et par chipper holdt nesten på å begunne å brenne) Uff! Tror jeg skal bruke rødsprit for å rense gpuen for kjølepasta istedenfor Endret 7. mars 2005 av illvit Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 forsiktig med isopropanol.. sølte en dråpe på HK'et mitt en gang og det døde. (ventet seff med å skru på på et par dager for å la det tørke, men hjalp ikke. Et par chipper holdt nesten på å begunne å brenne) Uff! Tror jeg skal bruke rødsprit for å rense gpuen for kjølepasta istedenfor Brukte sprit til å rense CPUen min for kjølepasta... Jeg brukte et merke som heter Absolutt alkohol teknisk, eneste er vel at det kanskje kan være litt vanskelig å få tak i (noen som sa at man må ha en "tillatelse" for å kjøpe det) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det ble mye bedre nå, ser ikke silikonen så godt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå