Tonickup Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hmm... har du lest retningslinjer? All reklamering på forumet er forbudt Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 hmm... har du lest retningslinjer? All reklamering på forumet er forbudt det er jo mange som har blitt sponsa da. se f.eks. snekkerns trekabinett og wolf Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) mhm! ikke noe ulovlig etter hva jeg vet har skjedd før! takk og pris. gratuler med din 1500. post wow! takker, så det ikke jeg.. kan ikke poste mer jeg nå. hadde også 1års jubeleum her om dagen ^^ Endret 5. desember 2004 av kverna Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 mhm! ikke noe ulovlig etter hva jeg vet har skjedd før! oki... syntest det bare var litt rart når d står i retningslinjene!! men men...a Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) mhm! ikke noe ulovlig etter hva jeg vet har skjedd før! takk og pris. gratulerer med din 1500. post, kverna Endret 5. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Hvis noen har noe spørsmål om et eller annet så er det bare å si ifra. skal lage noe lignende som dette, men skal bare ha tre striper. dette skal se stilrent ut oppdatering: Gjorde en stor feil begynte å sage med metallsagen, og alt ble skeivt. heldigvis var det bare fronten som ble sagd. skal lage en ny front snart. Endret 5. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Dette ser bra ut:) Er det en dual heatcore du har der som radiator? Kom opp med temps og hvordan den yter, vurderer selv en slik:) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Dette ser bra ut:) Er det en dual heatcore du har der som radiator? Kom opp med temps og hvordan den yter, vurderer selv en slik:) det er det. kjøpt fra usa. må montere alt sammen først da. først må jeg bli ferdig med kabinettet. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Dette ser bra ut:) Er det en dual heatcore du har der som radiator? Kom opp med temps og hvordan den yter, vurderer selv en slik:) det er det. kjøpt fra usa. må montere alt sammen først da. først må jeg bli ferdig med kabinettet. Hehe, såklart:) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Har skjært fronten og topp-plata i 4 like deler. Update med bilder i kveld Endret 7. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Update! 7.12.2004 plata her har jeg skjært opp front og topp plexien. brukt dremmelen til å skjære den ut. Fikk dette stykket for 50kr. bra kjøp. 25x100cm. Det var vanskelig å bruke dremmelen. Mye vanskeligere enn jeg hadde trodd! sånn blir det ca. Har ikke limt. Sprekkene skal dekkes med trelim og sagflis. som dere ser så er det nok sagflis det som har tatt mest tid har vært å skjære. som dere vet har jeg bare en sløv sag til rådighet. Skal ha to vifter foran. hvordan skal jeg greie det? ps. har en dremmel og en slagborremaskin hvis det kan hjelpe. Det er en grunn til at jeg ikke limte sammen plexien Endret 7. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Nice....kan bli bra det te med litt pussing her og der. Men var ikke de oppkappede plankene litt skjeive? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Nice....kan bli bra det te med litt pussing her og der. Men var ikke de oppkappede plankene litt skjeive? jo, men det får så være. er ikke så flink med saga selvfølgelig skal jeg pusse. Men har ikke kommet til det stadiet ennå Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) jeg vil takke alle sammen for tilbakemeldingene dere har gitt meg ps. den dårlige kvaliteten på bildene kommer ikke på grunn av kamera, men av den dårlige fotografen(meg). Men er ikke så gammel da hvis det kan regnes som en unnskyldning. noen kommentarer på det jeg har gjort? (off-topic: Jeg nærmer meg 1000 inlegg med stormskritt) Endret 7. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ikke for å si noe negativt, men hvordan greide du det der med en vanlig håndsag? Det er jo sjevt som fy, hvorfor har du ikke skjært det opp på en gjæresag? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 hadde bare en håndsag tilgjengelig. vet ikke hvodan jeg har greid det da, men nå som skaden har skjedd, så skal jeg gjøre det beste ut av det. dette håper jeg blir bra Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja jeg gleder meg til å se hvordan du skal greie det, det kan bli av intresse etterhvert. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) takk for interessen! Endret 7. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 oj.. det var ikke akkurat rett nei... :\ men det blir forhåpentligvis bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå