jingt Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Interessant prosjekt, unge mann.. Keep up the good work! Gleder meg til å se det ferdig(bortsett fra alt jallamekk juletreskvipet da.. Takk skal du ha!! Lenge siden update nå. Har du gjort noe mer? Jeg vet det. Har ikke hatt kamera innen min rekkevidde. Har lagd ferdig tanken, gjort noen små endringer i kabinettet, og satt fast viftene på radiatoren. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Håper ikke dette blir off-topic, men hvordan blir man egentlig sponsa? Bare sender man en mail til webshoppen og spør om du kan være så snill og sponsa meg, fordi jeg skal lage ei kasse av tre, kan jeg få ditt og datt? Eller er det forid du har en spesiell stilling, jobber for ei moddeside eller har laget en worklog som har fått mye oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 jeg ser det er flere som har blitt sponset av div webshops.. hvorfor det? spør dere bare om å få et produkt liksom så skal dere reklamere eller ? hva tjener fks vendur på at du fikk ett prdukt av di gratis ? jeg skrive rikke dette i håp om å få tips til at jeg kan få "gratis" deler men bare lurer på hvordan dere gjør det.... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Veldig bra prosjekt , gleder meg til å se resultetet... EDIT: Skriveleif Endret 18. februar 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 hba og Margerus: Søk litt i forumet, så finner dere mange sånne poster. Grunnen til at de sponser meg er vel fordi de ser at dette kan bli noe bra, og jeg skal love dere, dette kommer til å bli noe helt unikt!! m3tro89: Takk skal du ha!! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Lenge til update nå, gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Update! Ferdig med tanken med pumpa inni. (Kanskje jeg må vaske den ren. den er litt skitten nå) Lagd en plate som tanken kan henge i. Bildet av kabinettet. Prosessoren AMD64 Mobile 3200+ Det var alt for denne gangen. Fortsettelse følger Lenke til kommentar
perstian Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 ahh, endelig! så sykt lenge siden update nå prosjektet ditt blir bare bedre og bedre for hver gang du updater STÅ PÅ Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) ahh, endelig!så sykt lenge siden update nå prosjektet ditt blir bare bedre og bedre for hver gang du updater STÅ PÅ Takk skal du ha!! Om et par minutter kommer en liten radiator-update Endret 19. februar 2005 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Update #2 Viftene er festa til radiatoren Men med hva? Jo, med strips( ) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hahaha, nice.. finnes nesten ingenting du ikke kan gjøre med strips funker perfekt for å feste ting og samle ledninger. kan du ikke sette fram alt det du har fikset hittil og ta bilde? en liten oppsumering Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kanskje du burde prøve å holde kameraet litt mer stille.. Eventuellt ta flere bilder... ;) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 hahaha, nice..finnes nesten ingenting du ikke kan gjøre med strips funker perfekt for å feste ting og samle ledninger. kan du ikke sette fram alt det du har fikset hittil og ta bilde? en liten oppsumering Takk, takk. Strips kan løse de fleste problemer. Får se om jeg kan sette fram alt og ta et bilde av det i fremtiden, men nå må jeg ha en liten pause Kanskje du burde prøve å holde kameraet litt mer stille..Eventuellt ta flere bilder... Det eneste bildet som ble litt uskarpt var radiator-bildet, og det er egentlig ikke så viktig. Men skal prøve å holde kameraet roligere i fremtiden. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 FrozenIce? Trodde all is va frossen jeg... Men det ser bra ut dette Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 FrozenIce? Trodde all is va frossen jeg... Men det ser bra ut dette Hehe, har du noen andre forslag til navn da? Takk for komplimentet Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 BlackIce er jo klassiker da... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 BlackIce er jo klassiker da... Da passer WhiteIce bedre. *skifte navn* Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 dette ble jo bare herrlitzh nydelig arbeid, stå på gutt åssen vifter er det du har på radiatoren? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 dette ble jo bare herrlitzh nydelig arbeid, stå på gutt åssen vifter er det du har på radiatoren? Takk, takk!! Det er aluminiumsvifter (120mm). Husker ikke merke, men kjøpt i utlandet. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Updaten kom den ja Ser forsatt strålendes ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå