Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Interessant prosjekt, unge mann..

 

Keep up the good work! Gleder meg til å se det ferdig(bortsett fra alt jallamekk juletreskvipet da..

Takk skal du ha!!

 

Lenge siden update nå. Har du gjort noe mer?

Jeg vet det. Har ikke hatt kamera innen min rekkevidde. Har lagd ferdig tanken, gjort noen små endringer i kabinettet, og satt fast viftene på radiatoren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper ikke dette blir off-topic, men hvordan blir man egentlig sponsa? Bare sender man en mail til webshoppen og spør om du kan være så snill og sponsa meg, fordi jeg skal lage ei kasse av tre, kan jeg få ditt og datt? Eller er det forid du har en spesiell stilling, jobber for ei moddeside eller har laget en worklog som har fått mye oppmerksomhet?

Lenke til kommentar

jeg ser det er flere som har blitt sponset av div webshops..

hvorfor det? spør dere bare om å få et produkt liksom så skal dere reklamere eller ?

 

hva tjener fks vendur på at du fikk ett prdukt av di gratis ?

 

 

jeg skrive rikke dette i håp om å få tips til at jeg kan få "gratis" deler men bare lurer på hvordan dere gjør det....

Lenke til kommentar
hahaha, nice..

finnes nesten ingenting du ikke kan gjøre med strips

funker perfekt for å feste ting og samle ledninger.

 

 

kan du ikke sette fram alt det du har fikset hittil og ta bilde?

 

en liten oppsumering 

Takk, takk. Strips kan løse de fleste problemer. Får se om jeg kan sette fram alt og ta et bilde av det i fremtiden, men nå må jeg ha en liten pause :p

 

Kanskje du burde prøve å holde kameraet litt mer stille..

Eventuellt ta flere bilder... 

Det eneste bildet som ble litt uskarpt var radiator-bildet, og det er egentlig ikke så viktig. Men skal prøve å holde kameraet roligere i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...