Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Update!!

 

Nå er den ikke skeiv lenger :p

DSCF1701WinCE.jpg

 

Festa med små spikrer.

DSCF1702WinCE.jpg

 

Sånn ser den inni

DSCF1703WinCE.jpg

 

Vanntanken min.

DSCF1699WinCE.jpg

 

For å dempe vibrasjonene, så har jeg brukt biter av blå silikonslange og festa det under.

DSCF1700WinCE.jpg

 

watertank inni kabinettet

DSCF1704WinCE.jpg

 

Så hva syns folket? Kom med ros og ris!

Lenke til kommentar
ahh, endelig update

pent arbeid må jeg si 

hvordan vanntank er det du har?

 

*gleder meg til en ny update *

Takk for rosen. Vanntanken er en mikrobølgeovnboks fra biltema. Fint at du maser om update, for jeg greier ikke å jobbe uten at noen maser.

 

bra jobba 

 

er det en isboks? 

Takker for rosen. Er det kanskje isboks det heter? :hmm:

Lenke til kommentar

så pene tær du har... :p haha.

 

pen tank det... hvordan har du tenkt til å få tettet rundt ledningen som skal ut??

har liten egeninntresse av å få høre det ;)

for jeg har omtrent lik tank som deg bare med hvitt lokk...

 

du kan jo sjekke workloggen der hvor vannkjølinga mi er hvis du har lyst til å se den... det ligger en link i signaturen min, **CSC**

Lenke til kommentar
gjør det du.

hadde vært übernice

men nå må du sette i gang å jobbe!! 

Så bra da! Okey sjef! :p Alt for å glede deg

 

så pene tær du har...  haha.

 

pen tank det... hvordan har du tenkt til å få tettet rundt ledningen som skal ut??

har liten egeninntresse av å få høre det

for jeg har omtrent lik tank som deg bare med hvitt lokk...

 

du kan jo sjekke workloggen der hvor vannkjølinga mi er hvis du har lyst til å se den... det ligger en link i signaturen min, **CSC**

Takk for rosen! Både om tanken og mine pene tær :p Jeg har gjennomsiktig lokk på tanken. Skal lage et lte hull ved kanten på lokket, og tette det igjen med silikon. Kommer ikke til å fylle tanken helt full med vann tror jeg. Fint prosjekt du har :dribble: . Jeg er ikke så flink at jeg klarer å lage mine egne vannblokker.

Lenke til kommentar
hahaha, la ikke merke til det før nå.. men du har ekstremt fine tær ja 

 

Jeg har tenkt til å lage meg ei vannblokk til mitt Gainward GeForce 6600GT (PCIe) Golden Sample, Goes Like Hell.

 

Jeg kan starte en worklog osv, men ikke enda 

Takk til deg og :p . Lykke til med vannblokka da

 

Dette ser veldig bra ut 

 

Hvordan har du tenkt til å få den "mat-boksen" helt vanntett? Bruke sikaflex/glass-silikon elns?

 

Keep up the good work!

Dette er en worklog som jeg følger med på..

Takk takk takk! Skal tette den med glass-silikon. Fint du kommer til å følge med da.

 

Kuttingen av bakplata så litt tvilsom ut, men funker det så funker det og sånn er det med den saken. Vanntanken+pumpe så jo greit ut, foltt dempet, men skal du ikke ha det stående vannrett, altså pumpa rett vei? Lykke til videre. Stå på. Jeg er nysgjerrig på åssen det blir til slutt 

Jeg vet det ser tvilsomt ut, men det fynker. Skal ha vanntanken og pumpa loddrett. Takk for oppmerksomheten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...