Vågebu Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Gleder meg til du begynner på den fronten. Endret 31. januar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) ser veldig bra ut stå på ! Takk!! Gledre meg til du begynner på den fronten. Takk for interessen, men det vil nok ta litt tid før jeg skal begynne på fronten(kanskje om en uke eller to). Må bli ferdig med det andre først. MEn nå har dere ihvertfall sett idéen. (OT: Nasjonal prøve i engelsk imorgen ) Endret 24. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva blir det neste du skal gjøre nå da? (Engelskprøve i morgen her og ) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Tilpasse baksida. Skru litt og sånt (Jeg er elendig til å forklare) Imorgen kommer jeg ihverfall til å gjøre noe. Jeg lover! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ser at du har paint skillz Ser bra ut dette, forsett sånn Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Takk, X-tremeOverclocker Jeg har helt glemt hvordan man bøyer plexi. Det var noe med oppvarming. Det eneste jeg har til disposijon er en hårføner, vil det funke? Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) jeg tror du får bøyd plexi med hårføner på det kraftikste ellers så kan du jo prøve å legge det i veldig varmt vann (vis du har badekar da)... eller så kan du bruke varmepistol trur jeg(men ikke for kraftig varme så det smelter) Endret 24. januar 2005 av AltuZ Lenke til kommentar
jingt Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 jeg tror du får bøyd plexi med hårføner på det kraftikste ellers så kan du jo prøve å legge det i veldig varmt vann (vis du har badekar da)...eller så kan du bruke varmepistol trur jeg(men ikke for kraftig varme så det smelter) Takk. Spesielt varmt vann-metoden høres interresant ut. Får se hva jeg gjør. Skal ha et Kunst og Håndverk prosjekt snart, og da skal jeg lage en linux-pingvin som står oppå en rund plattform av plexi. Så da må jeg bøye plexi. Læreren sa at man kunne putte den inni en komfyr for å varme den opp. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 De diskuterer noe slikt her Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Syns det er mye enklere å bruke Pendelsaga. MEn lurer på hvordan jeg kan begynne midt i. Må jeg først lage et svært hull som jeg kan stikke saga inn i? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Your skillz is good ! Keep going! Pcgutten Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Thanks Endret 20. februar 2005 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Det som er skikkelig bra med stikk/pendel-saga er at den kan skjøre skeivt. Så nå trenger jeg ikke å file ned alt, men kan skjære istedet Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Kjøpt amd64 3200+ mobile fra itbutikken. Så nå blir det overklokking Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hva betalte du for den? Hva slags kjøling skal du ha? Endret 3. februar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 1700-1800. Husker ikke helt jeg. Kjølingen skal være vann. Ikke noe billig Big Water, men ordentlig kjøling fra dangerden. På første side kan du se et bilde av kjølinga Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Update kommer snart, må bare ta bilder. Plugga i stikk-kontakten til pumpa, og den bråkte skikkelig. Vil den bråke mindre under vann? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 åssen pumpe har du a? jeg har en hydor L20, når den er under vann så er den knapt hørbar... og det var når jeg bare testa den i vanntanken min. nå har jeg ikke kjørt den utenfor vann da... men regner med at det ikke kan være så jævlig... test i en bøtte eller no da vettu, på badet helst da... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 okey! MEn min bråker veldig, og lager kraftige vibrasjoner. Tror jeg skal bruke noen biter av silikonslangene som jeg fester under. Jeg har forresten eheim mini 600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå