Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser veldig bra ut 

stå på ! 

Takk!!

 

Gledre meg til du begynner på den fronten.

Takk for interessen, men det vil nok ta litt tid før jeg skal begynne på fronten(kanskje om en uke eller to). Må bli ferdig med det andre først. MEn nå har dere ihvertfall sett idéen.

 

(OT: Nasjonal prøve i engelsk imorgen :no: )

Endret av illvit
Lenke til kommentar

jeg tror du får bøyd plexi med hårføner på det kraftikste ellers så kan du jo prøve å legge det i veldig varmt vann (vis du har badekar da)...

eller så kan du bruke varmepistol trur jeg(men ikke for kraftig varme så det smelter) :)

Endret av AltuZ
Lenke til kommentar
jeg tror du får bøyd plexi med hårføner på det kraftikste ellers så kan du jo prøve å legge det i veldig varmt vann (vis du har badekar da)...

eller så kan du bruke varmepistol trur jeg(men ikke for kraftig varme så det smelter) :)

Takk. Spesielt varmt vann-metoden høres interresant ut. Får se hva jeg gjør. Skal ha et Kunst og Håndverk prosjekt snart, og da skal jeg lage en linux-pingvin som står oppå en rund plattform av plexi. Så da må jeg bøye plexi. Læreren sa at man kunne putte den inni en komfyr for å varme den opp.

Lenke til kommentar

åssen pumpe har du a? jeg har en hydor L20, når den er under vann så er den knapt hørbar... og det var når jeg bare testa den i vanntanken min.

 

nå har jeg ikke kjørt den utenfor vann da... men regner med at det ikke kan være så jævlig...

 

test i en bøtte eller no da vettu, på badet helst da... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...