jingt Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) boikott prøven da vettu (dere) Hvordan da? Skulke¨? blei jævelig nice det der ass... drit bra jobba..... starter med nasjonaleprøver neste uke vi... føler på meg at jeg kommer til å dra ned snittet littegrann ... hvertfall i matte Takk!! Jeg synes matte er gøyjeg Ser veldig pent ut btw. jeg er en av de som nekter å være med på de narsjonale prøvene Takk! Hvordan kan du nekte? Endret 20. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg må som mange andre prioritere skolen nå, så update kommer etter de nasjonale prøvene. deven ass de dere nasjonale prøvene suger ass! skal ha de snart vi og! Det verste er at det er så tidlig på året. når de først skal teste gjenom snittet på elevene kan de går ta HVOR mye penger skolene får i års budjset også! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Men nå blir det litt mye Off-topic her. For at denne worklogen ikke skal bli stengt, så opprettet jeg en tråd på off-topic: http://forum.overklokking.no/index.php?act=ST&f=58&t=364532 Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Et lite problem. Går det ann å slipe ned pciportplastikken eller fjerne dem helt? Psuen var litt for stor. Vil bare tilføye at det bare er snakk veldig lite. kanskje 1cm eller noe sånt Endret 22. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lodde dem ut? najs prosjekt! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Takk. Vil det funke å lodde den ut da? Har heller ikke loddelisse/suger og har selvfølgelig ikke penger til å kjøpe det selv om jeg vet at det bare koster 100kr. Så da regner jeg med at dere mener det går ann å slipe/file vekk litt. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det bør gå fint å lodde ut pci-sporene, men da blir vel kondensatorene et problem? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det bør gå fint å lodde ut pci-sporene, men da blir vel kondensatorene et problem? Mål forskjellen på PCI-sporene og de kondensatorene før du så mye som tenker på å gå så drastisk til verks. Er psu for stor med "kabinettet" på... ta det av da vel Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Det bør gå fint å lodde ut pci-sporene, men da blir vel kondensatorene et problem? hva mener du? Kanskje jeg heller bare skulle slipe det litt ned, eller er det en dårlig idé? Så snart jeg får svar skal jeg begynne med arbeidet Endret 22. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kondensatorene er de høye tingene som står mellom pci-sporene. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Vet jo det, men hvorfor kan det bli et problem? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hvis de er like høye som pci-sporene hjelper det ikke å fjerne dem, hvis du ikke lodder på kabler på kondensatorene og legger dem en annen plass. Endret 22. januar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 går det ikke å sette PSU'en stående? eller har du gjort det? Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) du kan jo sikkert kappe/slippe litt på psu'en også da vis det går.. for da slipper du å tenke på at kansje hovedkortet blir ødelagt Endret 22. januar 2005 av AltuZ Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Hvis de er like høye som pci-sporene hjelper det ikke å fjerne dem, hvis du ikke lodder på kabler på kondensatorene og legger dem en annen plass. Ingen kondensatorer i veien går det ikke å sette PSU'en stående?eller har du gjort det? Det går ikke. Blokkerer for skjermkortet da. du kan jo sikkert kappe/slippe litt på psu'en også da vis det går.. for da slipper du å tenke på at kansje hovedkortet blir ødelagt Kanskje det går. Vent til imorgen, så skal vi se hva som skjer. Takk for respons alle sammen Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg orker ikke lese gjennom alle postene for å finne det ut, men hvis du ikke har har gjordt det: Ta PSU ut av det lille metallkabinettet dens, den blir sannsynligvis minst2,5 cm kortere siden det er en 80mm i bakkant. Du må selvfølgelig snu den 90* for å få noen virkning.... jeg ser forresten at du har en relativt fet bling-bling PSU som du kanskje ikke vil lage hakkemat av men.... du får plass uten å ødelegge noe hvertfall. Alt jeg har skrevet her er resonert fram til fra bilde på første side og post. Good Luck! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Takk! Men fant ut at det var plexien som var litt i veien. Har gjort noe med det nå, og jeg tror det passer nå. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Fant på et nytt design da!! Her er manipulerte bilder! CD-romen skal være over fasngrillen Endret 24. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Her er enda et bilde. Du skjønner det Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ser veldig bra ut stå på ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå