jingt Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Perry: Delvis? Hva mener du kunne vært mer presist? Alexern: Takk for tipset Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 liten update! Markerte litt tydligere hvor jeg ville skjære. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Dette bli jo bedre og bedre! Det så litt lite ut, hvor skal du ha psuen? Over PCI-sporene? Lenke til kommentar
little angel Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hmm det ser bra ut lykke til!! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Takk Birger_nord, Vågebu og little angle! Vågebu. Den store klumpen under PCIene er PSUen. BTW. X800XT PE in the house!! Stikksag og. Kjøpt på Clas OHlson. Endret 16. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Tror jeg skal lage et vindu inn til psuen. Mye interresant inni der. Fått skjørt ut bakplata i Metall sånn at det skal se litt mer proft ut. Skal ha tre rundt som er runda av. Vent og se!! Brøt nettopp garantiklistremerket på strømforsyneren Skifta navn........igjen Endret 16. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 bra jobba... stå på håper du får det ferdig snart.. vil se bilde av slutt resultatet.. gleder meg Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Update! Et bilde av Connect3d X800 XT PE(3200kr). Skal ikke sette på kjøleren enda. Bakkplata av aluminium. Skal Ha litt tre som en ramme rundt plata sånn at den passer inn. kabinettet som den er nå.(Vet den er litt skeiv, og skal rette ¨på den imorgen) Alexern etterlyste et bilde av kanten. PSUen åpen.(Veldig fine komponenter) Tror jeg skal bruke litt plexi. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 etteryste vel egentlig nerbilde av de rillene men da blei det jo kant og nerbilde i ett ser jo veldig bra ut da grattis med graff kort Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hadde vært kjekt med ett slikt garafikkort, men det hadde vel ikke stått helt i stil med resten av hardwaren min Endret 17. januar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 etteryste vel egentlig nerbilde av de rillene men da blei det jo kant og nerbilde i ett ser jo veldig bra ut da grattis med graff kort Okey, men rillene skal bort....snart Takk forresten Ice Venduro? betyr?... Hadde vært kjekt med ett slikt garafikkort, men det hadde vel ikke stått helt i stil med resten av hardwaren Nei, den går jeg ikke på Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er det ikke plexi orginalt på den psuen? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Nope. Kjøpte den med tre vifter pga. prisen, og bedre kjøleeffekt Endret 17. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 liten update! Markerte litt tydligere hvor jeg ville skjære. Ehm, er det bare meg eller er det der skeivt som f#"¤? Håper du ikke skal skjære etter de strekene? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 liten update! Markerte litt tydligere hvor jeg ville skjære. Ehm, er det bare meg eller er det der skeivt som f#"¤? Håper du ikke skal skjære etter de strekene? Skjærte ikke de strekene:) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jeg tror egentlig at du missforstod hvordan jeg mente at du skulle bruke maskeringstape'en. pointet var o legge et hel dekkende lag av teip over plata... og tegne oppå det... funker sikkert sånn du har gjort det også da... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Brukte ikke plata likevel Følg med! Psuen blir som denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZ500WPLBB med tre vifter istedet for to, og frosted plexi. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Update Tid for litt modding av psu. Glemte å ta bilder underveis, så tok bare bilder av det ferdige resultatet. De hvite stripene er lim som ikke har tørka ennå. Limet blir gjennomsiktig når det er tørka.(HINT:TRELIM(Det funker)) I "mørket" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå