Vågebu Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Begynner jo å se bra ut nå! Hvordan går det med lcd-displayet? Hvor skal du ha det? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Skal ha lcden på toppen av fronten. Kanskje jeg senere skal prøve å skaffe et blått et istedet for å ikke bryte med stilen. Og takk for rosen. Edit: Lcd-diplayet skal være bak en plexibit. Der skal også på- og resetknappen være. Endret 11. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 DEtte ser ut som det blir skikkelig bra Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Takk skal du ha. Nå har jeg fått mye motivasjon til å forsette, men trenger mer Endret 11. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Hva er rekkefølgen på spacergreier sånn at man kan feste hovedkortet? Kjøpte noe sånt på clasern og det som fulgte med var skruer, plastikkrunding(?!) og spacer. To alternativer Spacer nederst - hovedkortet - plastrundingen - skruen øverst Spacer - plastrundingen - hovedkortet - skruen Så hva kommer først? Plast eller HK? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Spacer - plastrundingen - hovedkortet - skruen er riktig Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Takk for raskt svar Får gå å jobbe da. Edit. Glemte et spørs. Farlig at kabler berører bakdelen av hovedkortet? Har tenkt å skjule PSUkablene under hk. Endret 11. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Okey, takk. Grunnen til at jeg spør er at jeg har hørt om mange som har ødelgagt hele pcen pga. de har glemt spacer. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Det går fint å skjule kablene der så lenge de er isolert. Men hvis de ikke er isolert bør du holde dem langt vekke fra hk og andre komponenter De som har ødelagt hk på grunn av at de ikke brukte spacere har nok satt hk rett ned på metallet og kortsluttet det, men hvis du skal skru det fast i en treplate tror jeg ikke at du hadde fått det problemet med det første. Endret 11. januar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Takk for svar, og yees! Nå blir det ikke kabelrot. Update idag kveld eller imorgen. Kablene fra psu er vel isolerte, eller hva? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jes jes, alt med gummi på er isolert... det er så og si alle ledninger det er å få tak i Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Thank you! Har satt på noen hovedkort-spacere. Snart skal jeg dremle ut pcigreia bak på et At-kabinett(Tar det jeg har) og skru det fast. Noen som vet om agp braketten har samme størrelse pci? Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg synes skillsa dine virkelig har bedra seg på dette prosjektet I starten var det mildt sagt ille...lønner seg å spørre noen vet du! Dette blir veldig bra tilslutt hvis du fortsetter fremgangen Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Takk. Dette blir garantert bra. Er enig i at det starta litt skeiz, men blir bedre nå. Det er ved feila at man lærer veit du. Jeg hadde ideen, men det vanskeligste var å gjennomføre den. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Noen som vet om agp braketten har samme størrelse pci? Det skal den være ja. Har iallefall ikke sett noe som ikke er likt. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Endelig fått ut pci brakketen. Noen som vet ca hvor langt det er fra pci-brakket til hovedkort? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Update! Noen bilder av hva jeg planlegger å gjøre, å litt av hva so er gjort. Her er den gamle AT-pcen jeg har brukt(med verktøy inni ! ) Noen fine knapper fra At-kabinettet som jeg kan bruke!!. Hovedkortet montert med spacer. Fant ut at Agp-låsen på hk var veldig sterk i motsetning til på hk som jeg har nå. Så dropper Pci-brakketen. Det skraverte området er det jeg planlegger å skjære ut. Fikk låne en autosag av min onkel Synspunkter? Need a lot. Skal skjære imorgen. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ser jo delvis bra ut, det kunne ha vært mer presist. Det er fortsatt godt jobba, mye mer lovende nå enn starten da Lenke til kommentar
alexern Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 det blir mye lettere og markere hvis du legger maskerings-tape oppå, og kan du unngå sår i treverket. og btw. najs måle utstyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå