alexern Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 vel... du kunne jo prøvd å fått sånn is effekt, du vet sånn blå is som man ser på alle mulig teite filmer, det er jo igrunn ganske fett pussa den svart? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Pusse den svart? Vil prøve å få den mest stilren da. Hvis det blir til at jeg tar den matte så pusser jeg stripene også matte. Siden det ikke går an å starte poll her så starter jeg på bit-tech. Endret 8. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Nå har jeg limt på topp-platen, filt litt og tilpassa og halveis ferdig med viftegrillen. Skal ikke gjøre mer i dag. Vil dere ha en update nå eller imorgen når alt er ferdig? Bare bilder av nåværende tilsttand da. Edit: Siden ingen har sagt noe blir det imorgen Endret 9. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg tror den hadde sett best ut hvis du hadde pusset den matt. EDIT: mente matt Endret 9. januar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Liker best hvit jeg ! Har også kjøpt 1 hvit spraymaling, så kan ikke ombestemme meg uansett(40kr). Vant nettopp en budrunde på QXL.no x800 xt pe til 3200kr var vel ikke en veldig gæærn pris? Endret 9. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Matt ja. Da blir saken anderledes. Har pussa den matt nå Nå som jeg fikk skjermkortet litt billigere enn det jeg hadde tenkt kan jeg kjøpe en litt dyrere prosessor. Valget vil vel falle på AMD Athlon64 Mobile 3200+ Hvis ikke jeg plutselig skifter mening(lite sannsynlig ). Endret 10. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Liker best hvit jeg ! Har også kjøpt 1 hvit spraymaling, så kan ikke ombestemme meg uansett(40kr).Vant nettopp en budrunde på QXL.no x800 xt pe til 3200kr var vel ikke en veldig gæærn pris? Du skal passe deg på qxl.no , mange defekte grafikkort som blir solgt der Lenke til kommentar
alexern Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 mene, matt blir nok bra Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Perry:Den personen som solgte dette har jo bare positive kommentarer da. Får teste den meg en gang den kommer på denne maskinen jeg skriver på nå. Håper virkelig at den virker. Alexern: Får håpe det Kanskje det blir update i dag, kanskje det blir update i morgen. Endret 10. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hehe, har du brukt kamerat på telefonen til å ta bilder? virker som et greit prosjekt. Men det begynner vel å bli litt ganmelt, eller er det jeg som er seint ute? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Nei, brukt Finepix xxx. 6 megapiksler. Gammelt prosjekt? Den skjønnte ikke helt. Edit: Greit prosjekt? Det hadde vært litt fint med litt mer entusiasme her. Snart kommer en update. Må bare vente til sparkelet tørker sånn at jeg kan pusse litt. Endret 10. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Folk mener det de mener, du kan ikke tvinge de til å mene andre ting. Med de som ikke liker et prosjekt kan holde seg unda workloggen. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) UPDATE!! Beklager de uskarpe bildene Pussa og sparkla. Det skal som dere ser være kantfritt! (woops! "Døra" og bakplaten er teipa på. Fronten er ikke satt på.)(Bare midlertidlig skeiv) Et bildet til Viftegrillen. Ikke helt ferdig Skal også her være avrunda hjørner. Endret 10. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Stilig det der ja! Blir spennende med resultatet. Nb: Du bør fikse thumben i første bilde Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 :!: Omvendt thumb faktisk Begynner abselutt og ta form dette Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Takk skal dere ha. (Se på klokkeslettet denne posten blir posta ) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) hehe, najs tid å surre rundt på pc'en da... men det ser jo ut som det blir bra da viftene skal ikke sitte helt inntill grillen eller hva? kanskje du kunne hatt no gitter eller no som tar støvet bak grillen? no allà det jeg har i front på kassa mi? edit: kan du ta et nærbilde av det som er på det midterste bilde ? Endret 11. januar 2005 av alexern Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Hei! Takk takk. Nei, det skal være et mellomrom å ca 5-7 cm fra viftene til viftegrillene. Hvis du går litt lenger opp ser du noen aluminiumsviftefiltrer, og det er de jeg kommer til å bruke. Nærbilde? Kanskje jeg kan ta det ikveld etter at jeg har jobba enda litt mer. Men fint at du spør EDIT: http://img.photobucket.com/albums/v608/illvit/DSCF1264.jpg (aluminiumsfilter) Endret 11. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Takk skal dere ha. (Se på klokkeslettet denne posten blir posta ) Hva med det? Anyway. Ett lite tips. Legg på et tynt lag med bondo over hele kabinettet, så pusser du det ned. Jeg lover at du for et bedre resultat Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Takk for tipset. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det før jeg er ferdig med alt det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå