NothgaliC Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Oppgaven er som følger Dei Fem Verdsreligionane: (dei jeg har tatt): Kristendommen, Jødedommen og Hinduismen- 1.Kvar/Når oppstod reiligionen ? Grunnleggjar? Heilage skrifter? Heilage stader? Hovudretningar. 2. Synet på Gud.? 3. Synet på det vonde? 4. Frelse - liv etter døden? 5. Overgangsritar/Sermoniar? 6. Reint og ureint / forbod? 7. Syn på ekteskap/forholdet mann - kvinne? 8. Korleis uttrykkjer kunsten det heilage? Jeg har litt problemer med disse og oppgaven skal være levert inn i morga. Gidder noen å hjelpe meg? kristendommen skal ha ca. 4 A4 sider resten skal ca 3 hver. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Med andre ord gidder du ikke gjøre leksene dine selv, og vil at andre skal gjøre det for deg? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Både ja og nei. Sliter med å forklare synet på det vonde med kristendommen. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 les i boka di, der står alt. Du skal oppføre hva kristendommen ser på som vondt, hva islam ser på som vondt osv osv det er en oppgave som skal sammenligne religioner. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Skal ikkje sammenligne bare skrive noen sider om hver. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gjør leksene dine selv, lathans. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Finner INGENTING i boka om seremoniar. gidder noen å si et par om kristendomen? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ? Hvordan skjer bryllup, begravelse? Har de spesielle fester? Har de spesielle livsoppgaver? DET STÅR I BOKA DI - Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 NEI de gjer det ikkje. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Så boka di sier ikke noe om ramadan og at muslimer bør besøke mekka 1 gang i sitt liv, kristne med sin jul og påskefeiring, jøder med sin ... blæh ... ++ osv? Jeg kan sikkert tro at faget er dårligt... men ikke driv tull. Det er så fryktelig synd på slike som venter til siste dag med å gjøre lekser, og det er så synd på de som ikke klarer å bruke noen kalorier på å åpne boka si uff så synd Det er såååååååå fææææælt. google? Lenke til kommentar
bleak Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 kristen dommen sine er så vidt jeg husker: påske, brylup, begravelse, konifirmasjon, jul, dåp og sikkert et par til... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Så boka di sier ikke noe om ramadan og at muslimer bør besøke mekka 1 gang i sitt liv, kristne med sin jul og påskefeiring, jøder med sin ... blæh ... ++ osv? Jeg kan sikkert tro at faget er dårligt... men ikke driv tull. Det er så fryktelig synd på slike som venter til siste dag med å gjøre lekser, og det er så synd på de som ikke klarer å bruke noen kalorier på å åpne boka si uff så synd Det er såååååååå fææææælt. google? Nei, det stod i 9. boka men ikkje i 10. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Så du husker ingenting fra 9.? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Tror du seriøst jeg pugger noe som helst fra KRL-boka? Da tar du skammelig feil, tviler på at jeg kommer til å trenge KRL etter ungdomsskulen alikavel. Og nei. Jeg husker så og si ingenting fra KRL boka i 9. klasse. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Dette forumet er ikke for leksehjelp. Det var ikke så mye annet enn flaming i denne tråden, så den stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg