Gå til innhold

-Kan man ta med seg et sagblad...

Anbefalte innlegg

...fra ett sted i spillet (RavenHolm) til ett annet og skyte det på andre karakterer enn zombiene, og i så fall (her er poenget), vil disse andre karakterene også bli delt i to, eller gjelder dette kun zombiene?

Altså - kan en Combine f.eks. bli delt i to med et sagblad, eller er det bare zombiene som er laget slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

noe som egentlig er rimelig latterlig.

synd at spillsidene er mer opptatt av å bare fortelle hvor fantastisk det er når man deler zombiene i to med sagblad.

Lenke til kommentar

Ja ja - det er jo litt skuffende. Men det er da en start. Da er det tydeligvis mulig å gjøre det ihvertfall, selv om de bruker ragdolling og Havok etc. Så kanskje i senere spill er det flere 'soner' som kan kuttes av. Vil jo være mer realistisk ved en eksplosjon f.eks. Spørs vel litt hvor mye 'gore' de tillater.

Lenke til kommentar
øhm, bare jeg som har kuttet av 3 zombiehoder med 1 sagblad?

Neida - de går jo ofte på linje, så jeg tror jeg tok seks i slengen eller noe sånt en gang, men de deles kun på midten allikevel. Men av og til kan vel headcrab'en separeres fra kroppen - hvis man ikke treffer helt rent med hagle f.eks., kommer de jo hoppende etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...