Drunk_Panda Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei jeg har et p4p800 SE hovedkort, og når jeg ser på det skjermkortet jeg har lyst på står ikke mitt hovedkort nevnt som tilbehør så jeg lurer passer det da egentlig til pc'en min? her er linken til skjermkortet: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38704 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det skal gå som en kule det. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Det var kult, men jeg får vente å se med hva jeg får til jul har 7200 kroner nå (Hadde bursdag i går ) Hvis jeg ikke får noe skjermkort til jul, så kjøper jeg nok detta, men bruker kortet en eller to plasser? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Utfra hva jeg har sett bruker det en kortplass (sitter og sikler på det selv) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Det var kult, men jeg får vente å se med hva jeg får til jul har 7200 kroner nå (Hadde bursdag i går ) Hvis jeg ikke får noe skjermkort til jul, så kjøper jeg nok detta, men bruker kortet en eller to plasser? Gratulerer med overstått Jeg vet ikke om kortet trenger ekstra plass men trodde det i hovedsak var ultra kortene som tok opp mye plass. Det er sikkert noen som har dette kortet eller som vet det bedre enn meg som kan svare. Endret 5. desember 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå