Ernie Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har sagt det før (27.10.04) og sjokkerende nok har ingen enda fikset det, så jeg får vel si det igjen: QUOTE Hvis du har et spørsmål om f. eks. programvare så skal ikke dette postes i "Annet om Hardware" eller "Internett og Nettverk",(...) Det eksisterer ingen kategori som heter "Internett og Nettverk".... QUOTE Eksempler på gode emner: * Windows 2000 krasjer under oppstart (INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE)Dette er et bra emnefelt. Her står feilen du får, når du får den, samt den relevante informasjonen om hvilket operativsystem du har ...og den får heller ikke plass i emnefeltet. Småfeil sa noen? Vel, det tar jo MAKS et minutt å fikse det. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Ingen som bryr seg om nettiketten her, eller? Kan forresten legge til noen linker til problemene. http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules#feilpost http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules#emne Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det samme gjelder eksemplene om feilpost i mobilforumet (noe jeg også sa fra om 27.10.04) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Trenger en superadmin eller noe for å fikse dette. Så ta det heller i mail til forumstyret da det er mer sannsynlig at de ser det der. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 QUOTE (Blib @ 12/12/2004 : 20:46) Trenger en superadmin eller noe for å fikse dette. Så ta det heller i mail til forumstyret da det er mer sannsynlig at de ser det der. Admins er veldig lite i Tilbakemelding forumet? hehe.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Admins har kanskje ikke rettigheter til å endre nettikette og retningslinjer. Edit: Hva er det jeg skriver? Jeg tenkte på moderatorer. Endret 13. desember 2004 av SirMaximus Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Oppdatert. Beklager at det har tatt litt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg