Gå til innhold

DVDRipper software

Gjest Slettet-QqZexW9o

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o

Hei! Jeg har over 400 DVD filmer liggende og mange av disse finner jeg ikke på DivX derfor kunne jeg tenkt meg å rippe dem og encodet de til divX.Det burde være en nogenlunde enkenlt program og ikke noe ukjent codec format. Det er det verste jeg vet

Noen som har litt snøring på dette og vet hvor jeg kan finne disse(full ver) evt. med en link eller 2?? :grin:

Takker all respons

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Thx....Men jeg lurte på om hvilket som er best(for andre da). Noen som har prøvd de :smile:

Lenke til kommentar

Vel, det kan tolkes dit at du spør etter warez her, og det er moderatorene ikke glade i, jmf:

"Noen som har litt snøring på dette og vet hvor jeg kan finne disse(full ver) evt. med en link eller 2??"

Men på doom9.org er det meste freeware, me thinks.

Hvilket program kommer an på hvor "enkelt" du vil gjøre det.

Men: Ukjent kodek? Du skal vel bruke divx?

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-06-01 22:10 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Skal bruke divx ja. Men jeg har DVDeo og DVD Copy Plus 380 men disse vil liksom ikke rippe DVD plata. De avslutter etter noe tid ,og ja de er kjøpte så de, er full versjoner.

Får en melding der hvor det sier at den ikke kan rippe. Kopibeskyttelse på de? Så hvordan får jeg de av da?

Lenke til kommentar

Merk at ALLE her anbefaler doom9.org og det er ikke uten grunn!

Bare gå på "Guides - DivX".

Selv bruker jeg:

SmartRipper - Dvd2Avi - <evt. TMPegEnc på 29.97fps NTSC> - VFAPI - VirtualDub+Divx4.12 for bilde

og

BeSweet+Lame for audio.

Alt kobles sammen igjen ved hjelp av VirtualDub.

Jeg har ikke prøvd GordianKnot eller XMPEG selv om Doom9 påstår at disse er raskere enn VirtualDub+VFAPI.

P.S. Dette er ikke noe warez/piratkopiering! Alle programmer her er freeware og det er lov å kopiere DVD for eget bruk i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Thx a lot guys.....

Da setter jeg bare igang og regner med at CPU'nene må jobbe et år eller noe sånt før jeg er ferdig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...