Gå til innhold

Ris til Fuji ang. FinePix F450

Anbefalte innlegg

Jeg sjekket nylig ut techspecs'ene til Fuji's nye FinePix F450 kamera (arvtageren til det populære og flotte F420) og ble SVÆRT skuffet da jeg så at kameraet hadde videofunksjon med kun 10 FPS. Jeg hadde forventet bedre av Fuji. Hvorfor kunne de ikke opprettholde 30 FPS verdien de hadde på F420? Jeg skjønner det ikke - F450 er jo nyere og bedre ellers! *riste på hodet*

La oss diskutere dette..

Fakta: Nå må jeg kjøpe F420 BARE fordi det har 30 FPS - Synd egentlig, for F450 er jo et fantastisk kamera ellers! :(

Endret av ThomasWH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du videofunksjonen til noe sriøst? Har aldri tatt akkurat den delen av kameraet særlig høytidelig, filming gjør jeg med mitt Digital Handycam levert av Sony! :D

Men det _var_ skikkelig dårlig da, men de nedprioriterte (som de egentlig burde) sikkert denne funksjonen.. Men du har jo et kamera som passer deg nå, så da er det vel ikke så mye mer å diskutere..

Lenke til kommentar

Jeg har et Fuji FinePix F610 (Toppmodellen av kompaktkameraene, med 30 FPS i 640x480 oppløsning! Fantastisk!)) kamera som passer meg utmerket fra før! Jeg snakker om å kjøpe et kamera til - Ikke til men, men til dama som julegave! :) Videofunksjonen er svært viktig når man er på konserter, festivaler osv... Vi får se hva jeg velger da! Begge kameraene er gode, men F420 har 30 FPS... Hmmm! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...