bokperm Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Her er historien bak problemet: Forrige uke var jeg inne på KaZaA og lastet ned et par ting. Da jeg endelig var ferdig med det, åpnet jeg det jeg hadde lastet ned. En av filene "fungerte" ikke. Den "fungerte" ikke fordi den rett og slett hadde Benjamin viruset i seg!(gå til kazaa.com for beskrivelse) Naturlig nok lastet jeg med en gang ned Bullguards anti-benjamin program og lot det fjerne viruset. Etter dette, satte jeg norton antivirus til å skanne systemet. Han fant en trojansk hest, fjernet det, og ba meg om å reboote. Jeg gjorde det. Maskinen startet opp som normalt, men han fant noen nye komponenter. Det var lydkortet mitt. Kortet hadde intill nå fungert som det skulle, men jeg tror nok at det er et av virusene som har ødelagt et eller annet. Fordi, når han legger inn driverne, klikker den på den siste. Dette jeg har gjort: (kortet mitt er forresten et Aureal Vortex AU8810 kort) Jeg har sjekket hjemmesiden (www.vortexofsound.com) for nye drivere, men firmaet har gått konkurs og det virker som om serveren dems har gjort også. Siden er intakt men du kan ikke laste ned noen ting. En annen ting jeg har gjort er å søke på altavista. Fant ingenting, bortsett fra en hel haug og en halv bråta med linux drivere. En tredje ting jeg har gjort er: fjerne alle drivere og installere på nytt. Ingenting hjelper! Det er også ett annet problem som jeg tror har mye å si. Dette kortet mitt bruker også noen av Creative sine drivere for en mikserenhet kortet har. Og under installasjonen av drivere, er det alltid der installasjonen klikker fullstendig. Hjelp! PS: Jeg har også lastet ned drivere til noen creative kort som kan ha noe med dette å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå