xanonymx Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei Jeg har tenkt å oppdatere DC++0.4034 til DC++0.668. Så jeg lurer på om jeg må begynne på nytt å laste ned de flmene som jeg har begynt på, eller om de vil fortsette å laste ned etter oppdateringen. Fordi jeg hadde RC og oppdaterte til DC++0.4034, og da måtte jeg begynne å laste ned de filmene jeg hadde begynt på, på nytt. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei Jeg har tenkt å oppdatere DC++0.4034 til DC++0.668. Så jeg lurer på om jeg må begynne på nytt å laste ned de flmene som jeg har begynt på, eller om de vil fortsette å laste ned etter oppdateringen. Fordi jeg hadde RC og oppdaterte til DC++0.4034, og da måtte jeg begynne å laste ned de filmene jeg hadde begynt på, på nytt. det skulle gå bra og oppdatere uten at du må begynne og laste de ned på nytt. vis du er i tvil kan du sikkerhets kopiere disse filene: (se bilde) også vis de ikke er der etter at du har oppdatert dc++, kan du bare legge de tilbake igjen. Mvh Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå